برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آقای معینی

پخش تراکت , توزیع تراکت , پخش کارت ویزیت

پخش تراکت , توزیع تراکت , پخش کارت ویزیت

پخش تراکت , توزیع تراکت , پخش کارت ویزیت

پخش تراکت به حالتهای مختلف انجام می گردد:

پخش تراکت پلاک به پلاک - در این مدل از پخش تراکت نیروی تراکت پخش کن بنا بر سفارش مشتری تراکت و یا اوراق تبلیغاتی و یا کارت ویزیت و یا . . . را پلاک به پلاک داخل درب ورودی می اندازد و یا تراکت را با چسب کاغذی می چسباند . چسب تراکت یا می تواند زیر زنگ بوده و یا در متراژهای مختلف بنا بر سفارش مشتری رویدیوار چسبانده می شود.
پخش تراکت ثابت - در این مدل از پخش تراکت ، تراکت پخش کن بنا بر سفارش مشتری در یک محل ثابت ایستاده و تراکت را به عابرین عام و خاص مورد سفارش مشتری توزیع می کند.
پخش تراکت نایلونی - در این مدل از پخش تراکت بنا بر سفارش مشتری تراکت ها در محل شرکت ما نایلون گذاری شده و در محل های که از سوی مشتر یاعلام می گردد بین داروخانه ها و یا سوپر مارکت ها و یا اصناف سفارش شده مشتر یبه صورت رایگان توزیع می گردد.
پخش سفارشی تراکت یا کارت ویزیت - در این مدل از پخش تراکت ممکن است مشتری دارای شرایط خاصی بوده و پخش تراکت خود را بصورت سفارسی خواهان است
این مرکز امادگی دارد از تجارب پربار خود به مشتری ها انتقال داده و یا مشتریان می توانند از خدمات پخش تراکت ، پخش کارت ویزیت ، پخش اوراق تبلیغاتی و یا . . . با قیمت های واقعی و مناسب استفاده نمایند. این مرکز دارای نیروهای ثابت ( تراکت پخش کن ) حقوق بگیر و دائم و کاملا با تجربه در خصوص پخش تراکت می باشد

هر کاری تخصصی دارد و باید ارزش پرداخت هزینه را داشته باشد.
واحد تبلیغ کاران - پخش تراکت

با ما حرفه ایی و متمایز باشید . .

09122907343

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آقای معینی، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

آقای معینی
آقای معینی
آگهی: پخش تراکت , توزیع تراکت , پخش کارت ویزیت
آقای معینی