برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
موسسه حقوقی سایه

ثبت شرکت در اصفهان ارزان و فوری، مشاوره ☎

ثبت شركت در اصفهان ارزان و فوري، مشاوره ☎ ۳۱۳۳۹۴۱-۰۹۱۳

ثبت شرکت در اصفهان و آغاز یک کسب و کار
برای خیلی ها ثبت شرکت مصادف با شروع کارآفرینی است. شروع آنکه رئیس خود شده و به لطف آن کسب و کاری شخصی خود را اداره کنید. .
رویای شرکت خود را داشتن؛ رویای کمی نیست. به دست آوردن پول به اندازه کافی و قدرت و هر آنچه بخواهی برای خیلی ها تنها با کارآفرینی ممکن می شود.
ثبت شرکت در اصفهان می تواند؛ شروع همه اینها باشد. با اینحال خیلی ها هستند که نمی دانند باید از کجا شروع کرد.
برخی حتی شک دارند که تاسیس شرکت نمایند و یا همچنان به فعالیت شخصی خود ادامه می دهند. عده ای از مالیات شرکت می ترسند.
چرا ثبت شرکت در اصفهان لازم است ؟
کسب و کارها معمولاً به شکل انفرادی و یا شرکت موجودیت پیدا می کنند. به شکل انفرادی کسب و کار شخص حقیقی گفته می شود حال اینکه عنوان قانونی شکل کسب و کار شرکت نامیده می شود.
کسب و کارهای شخصی معمولاً رشد زیادی ندارند. بازنشتگی و یا فوت شخص کسب و کار را نابود می کند. اگر می خواهید در کسب و کار خود بزرگ شوید؛ راه آن تاسیس شرکت است. ثبت شرکت به دلیل هم افزایی شرکاء باعث سرعت پیشرفت در کسب و کار می شود.
راه اندازی شرکت همچنین از سرمایه ی شخصی شرکاء و سهامداران صیانت می کند. افراد در مقابل اشخاص ثالث تنها تا میزان سرمایه ی شرکت مسئول هستند.
مراحل ثبت شرکت در اصفهان چیست ؟
کمی پیش تر مراحل ثبت شرکت در اصفهان کاملاً سنتی بود. کافی بود به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اصفهان مراجعه بکنید و ظرف یک هفته مراحل کار را به پایان ببرید .
در حال حاضر سامانه ثبت شرکت راه اندازی شده است و برای ثبت شرکت باید به آن مراجعه کرد. نحوه ثبت نام در سایت ثبت شرکت تا حدودی گیج کننده است. به صورت خلاصه ورودی سایت مشخصات شرکت و خروجی اساسنامه، شرکتنامه و سایر مدارک شرکت می باشد.
در تمام مراحل شما باید جوانب قانون تجارت مراعات نمائید و الا ثبت نام شما رد می شود. در موارد جزئی تر مانند تعیین نام شرکت، بایستی تابع بخشنامه های موجود در اداره باشد.
انواع شرکت قابل ثبت کدامند ؟
در واقع به این سوال از دو منظر می توان پاسخ داد. قانون تجارت به لحاظ حقوقی هفت نوع شرکت معرفی می کند. منجمله متداول ترین اقسام شرکت قابل ثبت شرکت سهامی خاص و شرکت مسئولیت محدود می باشد.
به لحاظ موضوعی تولید، تجارت، بازرگانی،پیمانکاری، گردشگری، خدمات، آموزش ممکن است مد نظر باشد. موضوع این شرکت ها بایستی با دقت و جزئیات تشریح شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

موسسه حقوقی سایه، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

موسسه حقوقی سایه
موسسه حقوقی سایه
آگهی: ثبت شرکت در اصفهان ارزان و فوری، مشاوره ☎
موسسه حقوقی سایه