برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP

فروش ویژه آبسرد به قیمت کارخانه

فروش ويژه آبسرد به قيمت كارخانه

آبسردکن همانگونه که مشخص است دستگاهی برای خنک کردن آب میباشد که خود به چند دسته کلی تقسیم میگردد و شما میتوانید به راحتی با استفاده از این دستگاه در تمامی فصول سال آبی خنک و گوارا را داشته باشید ، آبسردکن ها به چند دسته کلی تقسیم بندی میشوند که از جمله آنها میتوانیم به آبسردکن های فانتزی که عموماً پیشرفته ترین نوع آبسردکن های مباشند ، آبسردکن های صنعتی که به جهت استفاده در مساجد ، کارگاه ها و... تولید میشوند ، آبسردکن های عمومی که بیشتر در پیاده رو ها و از این دست محیط ها استفاده میشود.

وب سایت فروشگاهی EIG SHOP از جمله معدود سایت هایی است که آبسردکن های صنعتی و فانتزی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است که میتوانید از طریق وب سایت فروشگاهی eig shop آبسردکن ها را به صورت آنلاین و آفلاین خریداری فرمایید. در زیر توضیحاتی در مورد آبسردکن های موجود در وب سایت درج کرده ایم که میتوانید مشاهده فرمایید.

آبسرکن ارزان قیمت Aztech
آبسردکن های ارزان دو کاره Aztech همانگونه که از اسم آن پیدا است دوکار را به صورت همزمان انجام میدهند ، تولید آب داغ و آب خنک از جمله قابلیت های این آبسردکن فانتزی میباشد که در کنار قابلیت های دیگر از جمله بدنه ABS ، قطعات داخلی استیل ، رعایت استاندارد های اروپایی در ساخت محصول و... این محصول را به یکی از آبسردکن های بی رقیب بدل ساخته است. این آبسردکن ارزان قیمت دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز میباشد.

آبسردکن یخچال دار آزتک
آبسردکن سه کاره که با مارک آزتک به صورت وارداتی از ترکیه وارد میشود از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و قطعات تشکیل دهنده آن از جمله بهترین قطعات میباشد ، این آبسردکن مخصوص استفاده در کشورهای حوزه خلیج فارس با آب و هوای گرم و حاره ای تولید شده است به همین دلیل در گرمسیر ترین مناطق نیز میتواند آبی خنک و گوارا برای شما فراهم آورد. آبسردکن Aztech دارای یخچال مجزا و بزرگ در قسمت تحتانی خود است که امکان نگهداری مواد غذایی و... را تا هفته ها فراهم آورده است. این محصول از قابلیت های منحصر به فردی بهره برده است که ما فقط به چند نمونه از آنها اشاره کردیم. همچین ناگفته نمایند که آبسردکن یخچالدار آزتک نیز دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد، برای اطلاعات بیشتر در مورد آبسردکن های تولیدی Aztech که دارای استانداردهای اروپایی نیز هستند میتوانید با شماره تماس هایی که در انتها صفحه قرار گرفته است تمای بگیرید.

آبسردکن تک شیر استیل
آبسردکن تک شیر صنعتی را میتوانیم کوچکترین عضو آبسردکن های استیل بدانیم ، احتمالاً شما هم این آبسردکن ها را در خیابان ها و محیط های کارگاهی دیده اید عموماً آبسردکن تک شیر استیل در محیط هایی با رفت و آمد کم نصب میشود. این آبسردکن از مرغوب ترین قطعات طراحی و تولید شده است که نهایت کیفیت را برای مصرف کننده به ارمغان آورد ، اگر شما هم دارای یک محیط با رفت و آمد کم هستید میتوانید از این آبسردکن تک شیر استفاده نمایید.

آبسردکن دو شیر استیل
آبسردکن دو شیر صنعتی از جمله محصولاتی میباشد که در بین تمامی آبسردکن ها دارای فروش نسبتاً بیشتری است ، بدنه محصول همانگونه که از اسم آن پیدا است کاملاً استیل بوده و ضد زنگ میباشد ، دستگاه دارای ایزو 9001 به جهت تامین کیفیت برای مصرف کننده میباشد که دستگاه تولیدی را در چند مرحله مورد تست و بررسی قرار میدهد تا محصول خرجی نهایت کیفیت را داشته باشد. آبسردکن دو شیر مطابق با آخرین بخشنامه های وزارت بهداشت طراحی و تولید شده است و دارای 10 سال خدمات پس از فروش همراه با 365 روز گارانتی بدون قید و شرط میباشد.
آبسردکن استیل 3 شیر
آب سرد کن های استیل سه شیر یکی دیگر از انواع آبسردکن های صنعتی استیل میباشد که معمولاً در محیط هایی همانند مساجد ، ادارات ، پیاده رو ها و... مورد استفاده قرار میگیرد. آبسردکن سه شیر استیل نمونه از آبسردکن های پرقدرت برای محیط هایی با رفت و آمد زیاد میباشد که از با کیفیت ترین قطعات طراحی و تولید شده است ، همچنین آبسردکن استیل سه شیر دارای گارانتی 365 روزه بدون قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد که این محصول را به نوعی کاملاً تضمین مینماید. به جهت دریافت اطلاعات بیشتری در مورد آبسردکن سه شیر میتوانید با شماره تماس هایی که در زیر درج شده است تماس حاصل فرمایید و یا اینکه به وب سایت فروشگاهی eig shop مراجعه فرمایید.

آبسردکن صنعتی 4 شیر
آب سردکن 4 شیر صنعتی یکی از قدرتمند ترین دستگاه های آبسردکن میباشد که در ابعاد صنعتی طراحی و تولید شده است و شما میتوانید از این آبسردکن در محیط هایی با رفت و آمد زیاد همانند پیاده رو ها ، مدارس ، مساجد و.. استفاده کنید. بدنه دستگاه

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP
فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP
آگهی: فروش ویژه آبسرد به قیمت کارخانه
فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP