برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نگاه آرشیتکت

بازسازی ساختمان

بازسازي ساختمان

بازسازی ساختمان
تغییرات منزل باعث شادی و افزایش روحیه افراد خواهد شد و تغییرات دکوراسیون و بازسازی منازل باید هر چند وقت یکبار انجام گیرد. هر انسانی به زیبایی اهمیت می دهد و می خواهد که با جدیدترین متدها و روش های جذاب اینکار انجام گیرد. همه آدم ها می خواهند در یک محیط آرامش بخش زندگی کرده و زندگی شان را در آنجا بگذرانند. باید فکری بحال بناها و ساختمان های فرسوده و قدیمی خود کنیم و با جدیدترین روش های بازسازی به زندگی خود جان تازه ای ببخشیم.
مرحله های بازسازی ساختمان به چه صورت است
در فاز نخست کارشناسان گروه معماری نگاه از محل پروژه بازدید می کنند. اموری از قبیل نقشه برداری، عکاسی و فیلمبرداری از محل پروژه انجام می شود. بعد از بررسی های انجام شده مشاوره در زمینه بازسازی ساختمان و دکوراسیون منزل انجام می شود. در مراحل بعدی بعد از انجام مذاکرات و تکمیل پرسشنامه سوالات کارفرمایان محترم ، هزینه طراحی اعلام ودر صورت تایید کارفرما عقد قرارداد انجام می گیرد. بعد از اینکه طرح اولیه آماده ارائه به کارفرما گردید، جلسه ای به منظور بررسی طرح با کارفرما انجام می شود. طراحی داخلی منزل بر اساس اصول استاندارد معماری داخلی انجام می گیرد. طراحان توانمند گروه معماری نگاه با رعایت نکات مهمی مانند به کارگیری رنگ متناسب با سن افراد، نور مناسب و کافی در فضا، تعریف فضاهای مشخص و …. در طراحی در تلاشند که طرحی کاربردی و زیبا تحویل کارفرمایان محترم بدهند.
بعد از تایید طرح توسط کارفرما مجریان گروه معماری نگاه برای شروع مراحل بازسازی مانند تخریب دیوارها و …، کف سازی، لوله کشی، برق کشی و …. آماده می شوند.
تخریب و بازسازی ساختمان
در مرحله اول بازسازی، مهندس ناظر به بررسی دقیق فضاها و بافت های فرسوده می پردازد. به طور مثال اگر فضایی دچار تخریب شده باشد ابتدا علت تخریب مورد بررسی قرار می گیرد و بعد اقدامات لازم برای بازسازی فضا انجام می شود. در بعضی موارد ترکیدگی لوله ها در بعضی از قسمت ها باعث ایجاد نم زدگی در دیوارها و یا حتی سقف می گردد که کارشناسان زبده گروه معماری نگاه با بررسی این موارد بازسازی ساختمان را انجام می دهند.
ساخت تاسیسات و بازسازی ساختمان
در این بخش از کار تعمیرات ، ساخت تاسیسات ، آجر چینی و دیوار چینی ، لوله کشی آب و گاز و تعبیه سیستم های سرمایشی و گرمایشی توسط متخصصین گروه معماری نگاه انجام می شود. اگر پنجره ها قدیمی شده اند و نیاز به تغییر دارند باید عوض شوند تا در ظاهر خانه تغییر اساسی ایجاد گردد. کانال کشی کولرها یکی از مباحث مهم است که باید حتما انجام پذیرد تا در ظاهر خانه تغییر زشتی ایجاد نکند. اگر پله ها و یا تراس نیاز به فلز و جوشکاری داشته باشند باید به انجام این امور هم پرداخت.
شرکت ساختمانی نگاه آرشیتکت آماده خدمت رسانی به همشهریان خوب تهرانی در زمینه بازسازی ساختمان می باشد
آدرس: تهران فرمانیه شرقی
تلفن تماس :
همراه : 09128354604
ایمیل: info@negaharchitects.com


بازسازی ساختمان,هزینه بازسازی ساختمان,بازسازی منزل,بازسازی خانه

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نگاه آرشیتکت، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

نگاه آرشیتکت
نگاه آرشیتکت
آگهی: بازسازی ساختمان
نگاه آرشیتکت