برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ویلاسازی کاسپین

ویلای پیش ساخته ال اس اف lsf

ويلاي پيش ساخته ال اس اف lsf

تجربه بیش از بیست و پنج سال در کنار صنعت و تحصیل و تدریس در رشته های مختلف دانشگاهی مرتبط توشه ای است که توانسته ایم برای مشتریان خود بهترین خدمات را مبتنی بر تجربه کنار علم اندوزی در بهترین دانشگاههای کشور عرضه نماییم . تجربه ای که حاصل آن چندین رتبه اولی در زمینه های مختلف کسب و کار میباشد. کارآفرین برتر کشوری 1386 ، فن آفرین برتر بین شرکتهای دانش بنیان 1392، رتبه پنجم جشنواره علم تا عمل 1393 و کسب بزرگترین قرارداد مالی خارج از کشور بین شرکتهای دانش بنیان در سال 1396
تیم متخصص بزرگترین سرمایه یک کشور و در مقیاس کوچکتر یک شرکت میباشد. غربالگری نیروهای مختلف و همکاری با بهترینها افتخاری است که نصیب این مجموعه گردیده است . بهترینهای طراحی و مشاوره و اجرا را سعی کرده ایم در حد بضاعت خود در این مجموعه کوچک در فضایی دوستانه گرد آوریم که برخی دوستان که از این مجموعه جدا شده اند نیز در این شرکت کسب تجربه کرده اند و برای خودشان شرکتهای مستقلی را راه اندازی نموده اند که با سیاست بهبود فرآیندها همیشه آخرین پروژه های ما از پروژه های اولیه ما بهتر بوده و همیشه با روندی بهبود دهنده سعی نموده ایم تیم همراه خود را بهبود بخشیم و با اطلاعاتی به روز شده در خدمت دوستان باشیم .
این شرکت از سال 1385با همکاری مهندسین با سابقه بیش از بیست و پنج سال در حال تولید ساختمانهای ویلایی و آپارتمانی با مصالح نوین مقاوم در مقابل زلزله و طرحهای دلخواه مشتری می باشد که قابلیت افزایش طبقه بر روی ساختمانهای موجود نیز از قابلیتهای این سیستم ساختمانی می باشد. ویلاهای ساخته شده با سازه مدرن ال اس اف دارای تائیدیه مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و مورد تائید شهرداری نظام مهندسی و بنیاد مسکن می باشند . قیمت تمام شده این سازه ها از حدود متر مربعی 5200000 تومان تا حدود 9850،000 تومان در ازای هر متر مربع خواهد بود . زمان ساخت این ویلاها حدود90روز خواهد بود .
کانال تلگرام ما lsfvila@میباشد . و کانال اینستاگرام caspianvila

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ویلاسازی کاسپین، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

ویلاسازی کاسپین
ویلاسازی کاسپین
آگهی: ویلای پیش ساخته ال اس اف lsf
ویلاسازی کاسپین