برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسینی

تعمیرات شوفاژ شبانه روزی

تعميرات شوفاژ شبانه روزي

تعمیرات شوفاژ شبانه روزی
نصب , راه اندازی وتعمیرات شوفاژ شبانه روزی سراسر تهران .
نصب و تعمیرات رادیاتور شوفاژ , موتورخانه شوفاژ مرکزی و پکیج شوفاژ دیواری .
تعمیر شوفاژ یک کلمه کلی بوده و شامل تعمیر موتورخانه مرکزی, تعمیر پکیج و رادیاتور میشود. هر یک از موارد فوق نیاز به متخصص های کاربلد هستند که احتمالا با هم تفاوت های دارند. معمولا تعمیرکار موتورخانه به کار تعمیر پکیج آشنا نبوده و برای تعمیرات پکیج بایستی به دنبال متخصص آن باشیم. البته هستند کسانی که هر دو رشته را کار کرده اند.

اما معمولا در ابتدای فصل سرما منظور از سرویس و تعمیر شوفاژ, هواگیری و گرم کردن رادیاتورهای شوفاژ و در صورت نیاز عیب یابی و تعمیرات موتورخانه و پکیج است.

نصب رادیاتور و فن کویل, رفع نشتی رادیاتور و شیر بالا و پایین شوفاژ, راه اندازی گرمایش از کف, حذف و اضافه کردن پره رادیاتور در کنار لوله کشی پکیج و شوفاژ از جمله موارد اجرایی در خدمات تاسیساتی لوله کشی جردن هستند.
به طور معمول در سرویس موتورخانه بررسی عملکرد مشعل, تنظیم درجه حرارت دیگ و پمپ, در صورت نیاز راه اندازی و سرویس پمپ شوفاژ, تعویض واسطه پمپ شوفاژ, باز و بسته کردن شیر فلکه ها در زمستانی و تابستانی کردن موتورخانه, جوشکاری منبع موتورخانه و در صورت خرابی سرویس و تعمیر مشعل کار یک سرویس کار موتورخانه است.

اما اگر موتورخانه خرابی بیش از موارد فوق داشته باشد, نیاز به تعویض منبع موتورخانه, تعویض دیگ یا پره های دیگ, تعمیر و تعویض پمپ سیرکولاتور, تعمیر و جوشکاری لوله کشی و کلکتور موتورخانه از موارد دیگر است.
پکیج یک موتورخانه کوچک است که در فضای کوچک جمع آوری شده است. پکیج دیواری دو عملکرد گرم کردن رادیاتور و تولید آب گرم مصرفی دارد. نشتی از پکیج و خرابی یکی از دو عملکرد فوق یا از کار افتادن و خاموش شدن پکیج از خرابی های کلی پکیج محسوب میشوند.

نشتی از پکیج بیشتر به دلیل خارج شدن آب بندی شیرالات و شیلنگ های پکیج اتفاق افتاده و به ندرت خرابی قطعات داخلی پکیج اتفاق میفتد.

گرم نشدن رادیاتورها نیز ممکن است عللی مانند خرابی ان تی سی, پمپ پکیج و یا خرابی برد پکیج باشد. تعمیرات پکیج های ایرانی مانند ایران رادیاتور و بوتان به دلیل دسترسی آسان به قطعات آنها کاری راحت تر است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسینی، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

حسینی
حسینی
آگهی: تعمیرات شوفاژ شبانه روزی
حسینی