برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسینیان

نصاب وال هنگ

نصاب وال هنگ

نصاب وال هنگ
لوله کشی و نصب استراکچر و کاسه وال هنگ سراسر تهران , نصب انواع فلاش تانک , توالت فرنگی , بیده و شیرالات توکار و روکار.
نصب وال هنگ شامل مراحل لوله کشی آب و فاضلاب وال هنگ , نصب استراکچر وال هنگ و مخزن آب و وصل کردن لوله های آن به لوله کشی ساختمان قبل از کاشی کاری و مرحله بعد از کاشی کاری نصب کاسه وال هنگ و باکس وال هنگ که دکمه های آن درون آن قرار دارند میشود.
لوله کشی فاضلاب مناسب برای وال هنگ درون دیوار تعبیه شده و یک لوله کشی آب نیز برای پرکردن مخزن آب وال هنگ وجود دارد. یک نصاب وال هنگ علاوه بر تسلط بر نصب بایستی مهارت کافی در لوله کشی فاضلاب و آب و همچنین پیش بینی دقیقی از محاسبات مربوطه به ارتفاع تمام شده از کف برای اجرای لوله کشی با تجربه کافی داشته باشد.

در سیستم لوله کشی فاضلاب والهنگ مانند لوله کشی توالت فرنگی هیچ نوع سیفونی در مسیر لوله کشی وجود نداشته و تنها تفاوت آن با لوله کشی توالت فرنگی معمولی این است که در حین عملیات بنایی و پیش از کاشی کاری بایستی لوله فاضلاب کشیده شده و استراکچر وال هنگ نصب شود.
استراکچر وال هنگ یک فریم معمولا فلزی است که برای متصل کردن مخزن و کاسه توالت فرنگی در حین عملیات بنایی درون دیوار کار گذاشته میشود. از این رو ضخامت و ساختار دیوار بایستی به اندازه کافی قابل اتکا باشد. پیش از نصب استراکچر طراحی و چیدمان سرویس بهداشتی انجام شده و یک لوله فاضلاب در داخل دیوار مذکور کشیده میشود.

با توجه برندهای مختلف داخلی و خارجی تفاوتهای بعضا عمده ای در روش نصب والهنگ ها وجود دارد, اما سیستم کلی نصب تقریبا یکسان میباشد. هر چند که آموزش نصب استراکچر وال هنگ بهتر است به صورت عملی باشد اما استفاده از فیلم آموزشی با ملاحظات مربوط به دفترچه راهنمای نصب شرکت سازنده هم میتواند در این راه کمک شایانی کند.
پس از نصب استراکچر و بعد از عملیات کاشی کاری نوبت به نصب کاسه وال هنگ میرسد که بوسیله دو پیچ در زمین و دو پیچ در بدنه به به دیوار متصل میشود . سپس شلنگ آب پرکن فلاش تانک به مخزن نصب میشود.

به غیر از کاسه , یک وال هنک دارای یک جعبه کنترل است که در قسمت فوقانی مخزن برای شوت کردن آب و تخلیه کاسه توسط کاربر مورد استفاه قرار میگیرد . پس از تنظیمات مورد نظر کلیدهای جعبه کنترل روی آن نصب خواهد شد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسینیان، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

حسینیان
حسینیان
آگهی: نصاب وال هنگ
حسینیان