برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
هداوند

نصب لوستر ستارخان

نصب لوستر ستارخان

نصب لوستر ستارخان
نصب انواع لوستر سبک و سنگین , چراغ سقفی , دیواری , لوسترشاخه ای , ریموت دار , ال ای دی , نصب قطعات , مونتاژ , دمونتاژ و جابجایی لوستر , اجراو تعمیرات تاسیسات برق و سیم کشی ساختمان و خدمات برق ساختمان شبانه روزی ستارخان , دریان نو , تهران ویلا , شهرآرا , پاتریس , شادمان و محدوده اطراف.
لوستر یکی از وسایل روشنایی و در عین حال دکوراتیو در منازل مسکونی محسوب شده که با طرحهای متنوع و شکیل، پارامتر مناسبی جهت افزایش زیبایی خوبی برای زیباسازی خانه ها و حتی در برخی موارد پنهان کردن ضعفهای دکوراسیون داخلی یک مکان کارایی مثبتی دارند.

اما برای نصب لوستر با توجه به سیم کشی ساختمان و شرایط نصب و تحکیم لوستر روی سقف , لوستر یا پایه, می بایست دقت نظر زیادی به خرج داد , تا علاوه بر بیشتر کردن طول عمر لامپها و لوستر , دغدغه ای بابت استحکام لوستر وجود نداشته باشد.
هزینه نصب لوستر بر اساس اندازه و حتی تعداد لوستر و نوع لوستر میتواند قیمتهای نصب متفاوتی داشته باشد . اجرت و دستمزد نصب لوستر میتواند برای لوسترهای شاخه ای به صورت تعداد شاخه ها و برای لوسترهای سقفی بر مبنای قطر لوسترهای سقفی ارایه شود .

براین اساس برای نصب لوسترهای شاخه ای برای هر شاخه نصب لوستر قیمتی بین 50 تا 60 هزار تومان و برای هر سانت لوستر سقفی حدود 5000 تا 10000 تومان نصب میشود .

پس از محاسبه میزان و تعداد و نوع لامپها بهترست تا آن ها را در مساحت فضای موجود طوری تقسیم کنیم تا علاوه بر تأمین نور کافی، از زیبایی و ترتیب نیز برخوردار باشد.

به همین خاطر باید به ابعاد چراغ و به فواصلی که بین چراغها ازیکدیگرو از دیوارهای جانبی به وجود میآید بسیار دقت کرد.

مثلا رنگ بندی و فواصل چراغها و نوع لامپهایی که با یکدیگر و یا به تنهایی برای روشنایی در هر زمانی روشن میشوند ممکن است تفاوتهایی هر چند کوچک با هم دیگر داشته باشند .

تلفیق نور زرد و سفید را میتوان بهترین و مناسبترین نورپردازی دانست اما اگر در این بین نصب لوستر در انواعی داشته باشیدکه برای شما محدودیت خاصی را ایجاد میکند بهترین کار اینست که از لامپهای فلورسنت مهتابی یا آفتابی در خلاف نورهای لوسترها استفاده نماید .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

هداوند، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ ماه پیش به روز شده.

هداوند
هداوند
آگهی: نصب لوستر ستارخان
هداوند