برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آقای پارسا

مبارزه با موش و حشرات التراسونیک

مبارزه با موش و حشرات التراسونيك

دفع موش از انبار و سوپر مارکت ، از بین بردن سوسک و حشرات ، از بین بردن موش ، دفع موش ، از بین بردن موش بدون نیاز به سم با دستگاه التراسونیک واقعی
زسکو بزرگترین وارد کننده و ارائه دهنده محصولات حفاظتی التراسونیک فراصوت ، فراری دهنده حیوانات موذی ، دور کننده پرندگان ، دور کننده و فراری دهنده جوندگان( موش ، رت ) ،دور کننده حشرات ) سوسک ، پشه ، مگس ، کک ، کنه ، مار ، عقرب و غیره
شرکت زسکو تنها یک نمایندگی فروش نیست بلکه شما عزیزان می توانید با کارشناسان فنی و فروش این مرکز تماس گرفته و از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره مند گردید .
دستگاههای ارائه شده توسط شرکت زسکو با بالاترین کیفیت ، قیمت مناسب ، گارانتی کارکرد و تضمین رضایت مشتری جهت مصارف صنعتی ، کارخانجات ، فرودگاهها ، بیمارستانها ، مراکز نظامی ، کارخانجات مواد غذایی ، بیمارستانها و منازل ارائه می گردد .
دستگاههای ارائه شده توسط شرکت زسکو با تکنولوزی التراسونیک کار کرده و به هیچ وجه مشکلات دستگاههای الکترومگنت را در بر ندارد این دستگاهها دارای استاندارد های مختلف وزارت بهداشت ایران و اروپا می باشند و هیچ گونه اثر سوئی بر سلامت انسان ندارند .
دستگاههای التراسونیک ارائه شده توسط زسکو ساخت تایوان بوده و تحت لیسانس آمریکا تولید می شود .
سیستم عملکرد این دستگاه ها تکنولوژی روز اروپا بوده و این شرکت با سابقه درخشان خود قادر به پوشش دادن مجتمعهای مسکونی، منازل، آپارتمانها، ادارات، مراکز تولیدی و صنعتی، مجتمعهای تجاری، مغازه ها، کارخانجات، گلخانه ها، مکانهای آموزشی و خوابگاهها می باشد.یا شما کاربران عزیز می توانید با یک تماس از لیست هزاران مشتری راضی این مجموعه با خبر شوید .
دستگاه ها با توجه به نوع آفت، متراژ تحت پوشش و نوع سیستم عملکرد از 30000 تومان می باشد تا 300000 تومان متغیر می باشد .
برای اولین بار در ایران این شرکت ضمانت 100% کارایی را به مشتری می دهد . شما عزیزان می توانید دستگاههای این مجموعه را استفاده نمایید و در صورت ناراضی بودن دستگاهها را پس داده و پول خود را پس بگیرید پس امتحان برای شما کاملا مجانی است.
دستگاههای فراصوت این مجموعه در 30 مدل مختلف عرضه می شود که با توجه به مصارف مختلف ساخته شده است شما عزیزان جهت مشاوره در خرید می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.
WWW.ZAS-CO.COM

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آقای پارسا، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

آقای پارسا
آقای پارسا
آگهی: مبارزه با موش و حشرات التراسونیک
آقای پارسا