برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گردشگری دبی

تور دبی هتل کارلتون پالاس ۵*

تور دبي هتل كارلتون پالاس ٥*

‏🇦🇪 هتل کارلتون پالاس ۵*

‏ ♦️Carlton Palace (ex. Metropolitan Palace ) 5*

🔴 موقعیت : دیره / نزدیک میدان ساعت
🔴 متراژ اتاق ۳۲ متر

♦️ خدمات : 👇👇
🔸اقامت
🔸پرواز
🔸ویزا
🔸تراسفر فرودگاهی رفت و برگشت
🔸صبحانه
🔸لیدر فارسی زبان


☎️ ۸۸۵۵۷۳۹۹ - ۰۲۱

🔴 مدت تور : ۳ شب و ۴ روز


🔴🔴 اطلاعات هتل :
🔵 هتل پنج ستاره کارلتون پالاس یکی از بهترین هتلهای دیره میباشد که با طراحی و معماری اسلامی در پل آل مکتوم نزدیک میدان ساعت در منطقه دیره واقع شده است که شامل ۲۱۲ اتاق خواب بوده که دارای امکاناتی ممتاز و درجه یک میباشد، وبا پرسنل های مجرب، کار آزموده و با اخلاق، محیطی کاملا مطلوب را برای شما فر اهم کرده است.

✳️ این هتل به نهر دبی و برج مشهور ساعت دسترسی راحتی دارد. نزدیک به مراکز تفریحی، مراکز خرید از جمله، مرکز خرید الغریرسنتر، و وسایل نقلیه عمومی بوده. همچنین با باشگاه گلف دبی نیز فقط چند دقیقه فاصله دارد و با فرودگاه بین المللی دبی هم فقط ۴/۹ km فاصله دارد که حدود ۱۰ دقیقه از لحاظ زمانی حساب می شود.

🔸از امکانات این هتل می شود به اتاق های ۱تخته، ۲ تخته، دو لوکس و سوئیت های مجلل با متراِژهای متفاوت و طراحی های زیبا و ماهرانه بر گرفته از معماری سنتی و شرقی که هر اتاق دارای یک فضای نشیمن، حمام لوکس و طیف وسیعی از امکانات مدرن که هر اتاق دارای اینترنت پر سرعت بوده اشاره کرد.

🔹این هتل دارای ۴ رستوران که یکی به سبک لبنانی با موسیقی زنده و رقص عربی که محیطی دلنشینی را فراهم کرده و ۳ رستوران دیگر به ترتیب خانه استیک، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین اللملی که به صورت شبانه روزی پذیرای شما مسافرین هستند.

🔸استخر رو باز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، مرکز آب گرم واسپا و وان داغ، کافی شاپ، سرو صبحانه در اتاق و بوفه، سالن آرایش زیبایی برای خانم ها و آقایان، سرویس نگهداری از کودک، دستگاه خود پرداز، فروشگاه، صرافی، گاو صندوق،انبار بار و چمدان، پارکینگ رایگان در محوطه هتل و ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات این هتل می باشد.

🆔 https://t.me/dubaioffice

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گردشگری دبی، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

گردشگری دبی
گردشگری دبی
آگهی: تور دبی هتل کارلتون پالاس ۵*
گردشگری دبی