برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آژانس هواپیمایی جهانبان

ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان

ويزاي تحصيلي كانادا بدون مدرك زبان

گروه شرکت های جهانبان
گروه شرکت های جهانبان شامل مجموعه شرکتهای تخصصی و دارای مجوز مربوطه با بیش از یک دهه تجربه و کارکرد مدیران با رویکردی خلاقانه و با هدف ارائه بهترین خدمات در زمینه مشاوره اخذ ویزای توریستی، تحصیلی سرمایه گذاری و مسافرتی فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص، متعهد و کارآزموده خود توانسته است جایگاهی ویژه در میان متقاضیان اخذ ویزا بدست آورد و همچنین تلاش نموده تا محیطی کاملا دوستانه برای مشتریان به وجود آورد.
تحصیل و آمادگی ورود به بازار کار از بدو ورود به کانادا
اخیراً موضوع تحصیل و ورود به بازار کار در کانادا بدون مدرک زبان توسط هموطنان عزیزمان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و با توجه به اینکه گرفتن مدرک آیلتس با نمره مورد قبول دانشگاه‌های کانادا برای افراد به یکی از عوامل و موانع جدی تبدیل شده است . روش تحصیل و کار در کانادا بدون مدرک زبان به شخص متقاضی تحصیل در کانادا، امکان اخذ پذیرش به صورت مشروط را میدهد .
با وجود اینکه همه دانشگاه‌های کانادا، نمره زبان ۶.۵ آیلتس (آکادمیک) یا معادل آن در آزمون‌های TOEFL را برای ورود مستقیم به دانشگاه نیاز دارند، اما روش‌هایی برای تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان یا مدرک زبان با نمره پایین تر از نمره درخواستی دانشگاه موجود می باشد . در مورد تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان می توان اینگونه بیان نمود، دانشجویانی برای ورود به دانشگاه های کانادا و تحصیل در کانادا و ورود به بازار کار به مدرک زبان یا مدرک آیلتس نیاز ندارند، که دوره زبان خود را پیش از شروع تحصیل در کشور مقصد بگذرانند.
هدف اصلی ما ارائه بهترین مشاوره در جهت اخذ ویزای شما عزیزان براساس شرایط پرونده شما و جدیدترین قوانین کشورها می باشد. ما با ارائه خدمات نوین، پیشرو و متمایز برای تحقق رویای تحصیل در برترین دانشگاهها، استخدام در شرکتهای بین المللی و سفر به جاذبه های گردشگری مختلف دنیا با ارائه خدمات شایسته برای شما عزیزان ارزش می آفرینیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه شرکت های جهانبان تماس حاصل فرمایید.
تلفن تماس :
021-74865

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آژانس هواپیمایی جهانبان، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

آژانس هواپیمایی جهانبان
  • تهران، مرزداران خیابان ابراهیمی برج تجاری اداری الوند طبقه 5 واحد501 شمالی
  • 02174865
  • واتساپ
آژانس هواپیمایی جهانبان
آگهی: ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان
آژانس هواپیمایی جهانبان