برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس محمدرضا فکار

ارزیابی ملک جهت مهاجرت توسط کارشناس رسمی دادگستری

ارزیابی املک جهت مهاجرت یا تامین وثیقه توسط کارشناس رسمی دادگستری

با اخذ تاییدیه از کانون مرکز کارشناسان و ترجمه رسمی پروانه کارشناسی (در صورت لزوم)

***نکات بسیار مهمی که در ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی باید مد نظر داشته باشید:***
(1) کارشناس رسمی ملکتون باید تجربه ارزیابی املاک جهت مهاجرت را داشته باشه.
(2) حتما نمونه ارزیابی هایی که قبلا برای مهاجرت انجام داده را از کارشناس بخواهید و حتی المقدور از افرادی که قبلا براشون کارشناسی کرده پرس و جو نمایید.
(3) حتما کارشناس صلاحیت ارزیابی اون ملکی که قصد ارزیابیش را دارین داشته باشه (توضیح اینکه تنها کارشناسان بسیار خبره و با تجربه بسیار بالا صلاحیت ارزیابی همه نوع ملکی را دارند و اکثریت کارشناسان رسمی صلاحیتهای محدودی در ارزیابی دارند یعنی مثلا فقط صلاحیت ارزیابی املاک مسکونی را دارند و برای ارزیابی کارخانه فاقد صلاحیت هستند. این موضوع را میتونین در سایت کانون کارشناسان ببینید).
(4) حتما حتما حتما اعتبار پروانه کارشناس را از سایت عدلیران دات آی آر (adliran.ir) به صورت آنلاین استعلام کنید.
(5) هرگز به کارشناسی که وکیل مهاجرت یا مترجم رسمی تون میگه برای ارزیابی ملک مراجعه نکنید. علت را در مشاوره تلفنی جویا شوید.
(6) موردی داشتیم که کارشناسی صلاحیت نداشته و یا با پروانه فاقد اعتبار ارزیابی کرده و آفیسر متوجه شده و دو سال پرونده مهاجرت طرف را معلق کرده.
(7) توجه نمایید کلماتی که در متن گزارش ارزیابی ملک جهت مهاجرت استفاده میگردد میبایست کاملا تخصصی باشند و انسجام داشته باشه و فرمتی مشابه رایتینگ آیلتس (تاپیک و بادی و سامری و …) داشته باشد که مورد تایید آفیسر قرار بگیره.

مهندس محمدرضا فکار (در گوگل سرچ کنید) کارشناس رسمی دادگستری با بیش از 15 سال تجربه کارشناسی رسمی و کوهی از تجربه و تخصص و با دو مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی عمران و حقوق فقه با صدها ارزیابی ملک جهت مهاجرت به دقیقترین شیوه تنظیم گزارش ارزیابی در املاک مختلف برای مهاجرت دست یافته و داکیومنت کرده و در اختیار شما قرار میدهد تا بدون نیاز به گزارش اصلاحی و یا تجدید ارزیابی که باعث اتلاف وقت شما میگردد بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

جهت مشاوره تخصصی رایگان در این زمینه با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۱۳۰۶ تماس بگیرید.

دپارتمان تبلیغات گروه حقوقی کوثر

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس محمدرضا فکار، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

مهندس محمدرضا فکار
مهندس محمدرضا فکار
آگهی: ارزیابی ملک جهت مهاجرت توسط کارشناس رسمی دادگستری
مهندس محمدرضا فکار