برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
هادی تحققی

آغاز ثبت نام افراد جویای کار در سایت کاریابی جویا کار

کارجویان گرامی می توانند با مراجعه به سایت کاریابی جویا کار اطلاعات خود را در بانک رزومه سایت ثبت نمایند تا در معرض دید هزاران کارفرما قرار گیرد.
از مزایای ثبت نام در سامانه کاریابی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دریافت آگهی های استخدامی مرتبط با خود به صورت پیامک
جستجو بسیار هوشمند میان هزاران آگهی که در طول روز در سایت درج می گردند

با استفاده از قابلیت مدیریت رزومه خود در پنل کاربری سایت جویا کار، می توانید به راحتی یک رزومه حرفه ای شامل اطلاعات فردی، سوابق تحصیلی و شغلی، مهارت ها و تخصص ها، عکس پرسنلی و غیره داشته باشید. نوشتن یک رزومه کاری قوی به جذب سریع شما در بازار کار کمک بزرگی می کند. همچنین با تکمیل اطلاعات رزومه خود، یک صفحه شخصی در سایت جویا کار به شما اختصاص پیدا می کند. ضمن اینکه می توانید رزومه خود را با فرمت pdf دانلود کنید و آن را پرینت کنید یا برای دیگران ارسال نمایید.

وقتی شما اطلاعات خود را در سایت جویا کار ثبت می کنید این اطلاعات به صورت امانت در بانک اطلاعاتی نگهداری می شود و هیچ یک از اطلاعات تماس شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. تنها در صورتی که کارفرما از شما دعوت به همکاری نماید، پس از تایید شما، اطلاعات تماستان برای وی ارسال می گردد و یا مواقعی که شما برای یک آگهی استخدام درخواست همکاری ارسال کرده باشید، کارفرما می تواند با شما تماس بگیرد.

چنانچه قصد استخدام شدن دارید می توانید با امکانات متنوعی که جویا کار به شما ارایه میدهد در سریعترین زمان ممکن بهترین شغل را بیابید. همین حالا به لینکjooiakar.com مراجعه کنید و به صورت کاملا رایگان در کاریابی جویا کار ثبت نام کنید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

هادی تحققی، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

هادی تحققی
هادی تحققی
آگهی: آغاز ثبت نام افراد جویای کار در سایت کاریابی جویا کار
هادی تحققی