برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سلیمانی

فروش///بذر خیار نادا///2 ان

فروش///بذر خيار نادا///2  ان

خیار 2ان


بذر خیار 2n جز ارقام خیار فضای باز شرکت سمینیس آمریکا (Seminis) است. بذر خیار 2n جز ارقام هیبرید است و نام آن بر روی قوطی ها RS 2 N NADA F1 درج شده است. خیار هیبرید 2n در صنایع تبدیلی مصرف بسیار داشته و برای تولید خیارشور مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل استفاده از خیار هیبرید 2n در تولید خیار شور کمی تلخی در انتهای میوه و سفتی آن است به طوری که بعد از فراوری ماندگاری بالایی دارد.

خصوصیات بذر خیار نادا 2n
دارای بوته ای قوی
حساسیت کم به بیماری های قارچی بخصوص سفیدک پنهان
بوته ای رونده و بسیار قوی با برگ های کوچک
رقمی هیبرید
زودرس
مناسب کشت فضای باز

خیار 2n سمینیس اکثرا در مناطقی که تولید خیار صنعتی دارند کشت می شود و عمر طولانی بوته اجازه برداشت های متعددی را به کشاورزان می دهد و در برخی گزارشات اعلام شده است که تا 50 نوبت قابلیت برداشت دارد. بذر خیار هیبرید 2n بیشترین طرفدار را در همدان دارد و می توان اذعان نمود همه کشاورزان آن منطقه این رقم را کشت می کنند و معمولا بذر دیگری جایگزین آن نمی کنند. شرکت سمینیس دارای ارقام متفاوت بذر خیار فضای باز از جمله امپراطور، امیران، رشید و غیره بوده که هیچ کدوم نمی توانتند جایگزین بذر خیار هیبرید 2n باشند.

خیار مخصوص خیارشور به عنوان خیار ریز نیز شناخته می شود و خیار هیبرید 2n حدودا 8 تا 10 سانتی متر بوده و جز ارقام با سایز کوچک است. بذر خیار 2n در قوطی های 250 و 500 گرمی بسته بندی شده و به بازار ارائه شده است

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سلیمانی، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

سلیمانی
سلیمانی
آگهی: فروش///بذر خیار نادا///2 ان
سلیمانی