برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهدی کرمپور

پارتیشن دوش | شیشه کاران

پارتيشن دوش | شيشه كاران

کابین‌های دوش شیشه‌ای، برخلاف پارتیشن‌ها، واقعاً یک کابین است که در آن همه فضاها بسته شده است. این کابین‌ها هم سقف دارند و هم چهار طرف آن‌ها بسته شده است؛ بنابراین امکان نفوذ سرما در آن‌ها وجود ندارد. اندازه این کابین‌ها معمولاً از 80*80 شروع می‌شود. برای استفاده در باشگاه‌ها، نیازی نیست که ابعاد یک کابین دوش از 100*100 بیشتر شود.

این کابین‌های دوش هم فضایی گرم برای حمام کردن در اختیار می‌دهند و هم اینکه می‌توانند در اشکال مختلف ساخته شوند. مربع، مستطیل و کابین‌های خمیده، از جمله اشکالی هستند که می‌توان برای ساخت آن‌ها در نظر گرفت. البته کابین‌های خمیده بیشتر برای استفاده در منازل مناسب هستند و برای باشگاه‌ها به منظور صرفه جویی در فضا، بهتر است از کابین‌های مربع در کنار هم استفاده شود. با توجه به اینکه این کابین‌ها در یک فضای عمومی مانند باشگاه قرار دارند، باید درب آن‌ها از شیشه مات ساخته شود. استفاده از درب‌های کشویی نیز می‌تواند صرفه جویی مناسبی در فضا باشد.

دقت کنید کابین‌های دوش شیشه‌ای نسبت به پارتیشن‌های شیشه‌ای از قیمت بالاتری برخوردار هستند و صرفاً برای باشگاه‌های خیلی لوکس استفاده می‌شوند. این کابین‌ها همچنین امکاناتی مانند جکوزی یا سونا ندارند و صرفاً فضایی برای دوش گرفتن ایجاد می‌کنند. البته وجود یک سیستم تهویه در این کابین‌ها، کمک می‌کند که از ایجاد فضای سنگین و خفه داخل کابین جلوگیری شود.
راه های ارتباطی با ما :
09128019489
02155051827
اینستاگرام : @shishekaran.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهدی کرمپور، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

مهدی کرمپور
مهدی کرمپور
آگهی: پارتیشن دوش | شیشه کاران
مهدی کرمپور