برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس قدریان

فلاشینگ سیستم های هیدرولیک

فلاشينگ سيستم هاي هيدروليك

فلاشینگ شامل فعالیتهای مجزایی می باشد که برای حذف رسوبات و مواد ناخواسته و معلق در سیستم (لوله و مخازن) استفاده می شود. حذف آلاینده های مضر چه به صورت محلول و یا نامحلول در روغن نقش موثری در جلوگیری از تشکیل مواد لجنی و لعاب دارد. استفاده از یک شیوه نامناسب نه تنها بی فایده است بلکه ممکن است آثار جانبی منفی نیز ایجاد کند. استفاده از سیال شیمیائی نامتعارف, دما , فشار و یا سرعت سیال نامناسب روی دستگاه , آب بندی آن و حتی سیال روانکار اثر نامطلوبی بر جای می گذارد.
دستگاههای فلاشینگ این شرکت نسبت به حجم لوله , مخازن و شیوه های فلاشینگ در ظرفیت مختلف طراحی و تولید می گردد.
تجهیزات دستگاه :
شامل گرمکن, فیلترهای جداکننده آب و ذرات, مخزن سیال , منابع رطوبت گیری , پمپهای مخصوص (نسبت به فشار مورد نیاز) , سیستمهای کنترل تابلو فرمان , تابلو فرمان , اتصالات و شیلنگهای فشار قوی و ... می باشد که در ساخت آنها از بهترین تجهیزات استفاده می گردد. برای تشخیص زمان انجام عملیات فلاشینگ, می توان با مشاهده ظاهری سطوح داخلی جعبه دنده ها, سیستم های هیدرولیک , بلبرینگ ها و ... افزایش نامتعارف دمای مخزن و میزان سایش از طریق آنالیز روغن , زمان دقیق و ضرورت انجام عملیات فلاشینگ را بررسی کرد.
شیوه های فلاشینگ:
1- فیلتراسیون 2- ایجاد تلاطم 3- روغن فلاش با دمای بالا 4- دمای چرخه ای (گردشی) روغن فلاش 5- جریان ضربه ای روغن 6- معکوس کردن جریان روغن

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس قدریان، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

مهندس قدریان
  • خراسان، کیلومتر 35 جاده سنتو-شهرک صنعتی فناوری برتر-صنعت یازدهم نبش کوشش پنج
  • 051 3240 0757
مهندس قدریان
آگهی: فلاشینگ سیستم های هیدرولیک
مهندس قدریان