برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس جهانگیری

اعطای نمایندگی دستگاه پوز در کلیه استانها و شهرستانها

اعطاي نمايندگي دستگاه پوز  در كليه استانها و شهرستانها

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴ّ

☝️☝️☝️ توجه توجه 🖐🖐🖐 اطلاعیه بسیار مهم👇👇

اعطای نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار ( پوز بیسیم ) در سراسر کشور
شرکت طراحان الکترونیک سبز با دارا بودن سوابق درخشان در امر ارائه کارت خوان های بیسیم و ثابت بانکی این افتخار را دارد تا در این زمینه در خدمت پذیرندگان محترم فروشگاهی و دیگر پذیرندگان سیار باشد
این شرکت با در نظر گرفتن نیاز بازار اقدام به ارائه کارتخوان های بیسیم ( سیار ) بانکی بصورت تملیکی کرده که همین امر باعث راحتی در دریافت دستگاه های کارتخوان بیسیم ( سیار ) نسبت به شعب بانکی دیگر بانکها شده است.
دستگاه های قابل ارائه توسط شرکت طراحان الکترونیک سبزبا برند های Verifone و Castles و Ing@nico می باشد که در مدلهای متفاوت قابل ارائه است که پذیرندگان با انتخاب هر یک از مدل های فوق می توانند نسبت به درخواست هر یک از دستگاه های فوق از طریق شرکت طراحان الکترونیک سبز اقدام کنند.
مراحل دریافت نمایندگی:
روند کار:
عزیزان محترمی که مایل به دریافت نمایندگی فروش دستگاه های کارتخوان بیسیم ( پوز سیار ) از شرکت طراحان الکترونیک سبزمی باشند با توجه به محل و شرایط مکانی می توانند با تعیین محل دفتر خود و جذب بازاریاب فعال نسبت به ثبت سفارش پذیرندگان خود اقدام نمایند و با ارسال مدارک مشتریان از طریق واتساپ یا تلگرام شرکت به آدرس https://t.me/mobin_jahangiry و یا با شماره موبایل 09125263382 این روند را انجام دهند.
بعد از ثبت سفارش که حدوداً بین یک هفته تا ده روز کاری بطول می انجامد و تاییدیه مدارک از طرف شاپرک با پذیرنده جهت دریافت دستگاه و پرداخت مبلغ دستگاه کارتخوان تماس گرفته و نمایندگان محترم می توانند مبلغ دستگاه را با کسر حق نمایندگی پرداخت کرده و دستگاه خود را بصورت سوییچ شده و آماده بکار تحویل پذیرنده خود نمایند.
دوستانی که در شهرستان هستند می توانند در صورت لزوم پس از آماده شدن دستگاه با پرداخت پول دستگاه بعد از تایید مدارک اقدام تا در اولین فرصت دستگاه توسط سامانه پستی یا تیپاکس برای آنها ارسال شود.
مدارک لارم جهت دریافت نمایندگی :
• تصویر شناسنامه
• تصویر کارت ملی پشت و رو
• تکمیل و ارسال قرارداد نمایندگی به آدرس شرکت در تهران جهت صدور حکم از طریق سامانه شاپرک بانک مرکزی ( قابل استعلام از نماینده )
• توانایی خرید دستگاه خام به میزان حداقل 10 میلیون تومان


جهت اطلاعات بیشتر و دریافت شرایط نمایندگی ، لطفا مشخصات و رزومه شرکت و یا سوابق فردی خود را پیامک فرمایید :
با تشکر 🙏🙏🙏
تلفن دفتر : 22301426- 021
همراه مهندس جهانگیری : 09125263382
سامانه پیامکی : 5000262646
کانال تلگرام : pos_sayyar
سایت شرکت : www.Team-1.ir
ایمیل شرکت : team.1@chmail.ir
آدرس شرکت : هروی - میدان ملت - مجتمع نگین ملت - پلاک 112، طبقه 4 ، واحد16

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴👇

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس جهانگیری، از ۱۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۲۰ ساعت پیش به روز شده.

مهندس جهانگیری
مهندس جهانگیری
آگهی: اعطای نمایندگی دستگاه پوز در کلیه استانها و شهرستانها
مهندس جهانگیری