برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پارسیان صنعت

تامین لوازم و قطعات هواشناسی نمایندگی Vaisala در ایران

تامين لوازم و قطعات هواشناسي نمايندگي Vaisala در ايران

تامین کننده محصولات کمپانی VAISALA در ایران

استاد VILHO VAISALA موفق به اختراعاتی شده بود که تصمیم گرفت آنها را در سال 1930 به تولید انبوه برساند. تلاش های بسیاری نمود تا موفق شد در سال 1936 در فنلاند، شرکتی را تاسیس نماید. محصولات کمپانی VAISALA در ایران، امروزه از محصولات همین شرکت می باشند که به مشتری ها عرضه می شود.
این شرکت اولین بار در یک محیط زیر زمینی واقع شده بود. از این رو اولین رادیو سنتز تولید شده در مرکز هلسینکی، در زیر زمین یک ساختمان مسکونی صورت پذیرفت. سالهای اول شروع به کار این شرکت، سخت گذشت. تا این که به سرعت رونق یافت و موفق شد در زمینه تولید محصولات بسیاری تکامل یابد.
امروزه کمپانی VAISALA در ایران و جهان، به عنوان رهبر جهانی در زمینه تولید سیستم های اندازه گیری به شمار می رود. افرادی که همیشه به خرید محصولات با کیفیت از کمپانی های معتبر اهمیت می دهند، همیشه اولین انتخابشان محصولات این شرکت فنلاندی می باشد.
کمپانی ویسالا امروزه بیش از 1800 نفر کارمند در کمپانی خود استخدام نموده است. این شرکت در بیش از 150 کشور جهان دارای نمایندگی می باشد. که کمپانی VAISALA در ایران نیز یکی از نمایندگی ها و تامین کننده های محصولات این شرکت است.
تولیدات این شرکت بیش از 98 درصد محصولات دنیا را از ان خود کرده است. مسئله ای که باعث شده است این شرکت هنوز هم جزو بهترین کمپانی های تولید کننده سیستم های اندازه گیری در جهان به شمار رود، توانایی فوق العاده ان برای ابداع محصولات جدید است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پارسیان صنعت، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

پارسیان صنعت
پارسیان صنعت
آگهی: تامین لوازم و قطعات هواشناسی نمایندگی Vaisala در ایران
پارسیان صنعت