برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پاراموت

دعوت به همکاری با مجموعه املاک پاراموت ترکیه

دعوت به همكاري با مجموعه املاك پاراموت تركيه

پاراموت عضوی از اعضای شرکت سرمایه گذاری MIC به شماره ثبت 128956-5 و با مدیریت آقای ismail Can در کشور جمهوری ترکیه میباشد که با داشتن بیش از 14 سال سابقه و با در دست داشتن مجوز رسمی در زمینه املاک و مستغلات، متخصص در فروش و اجاره املاک مسکونی و تجاری در کشور ترکیه میباشد.
این شرکت فعالیتهای خود را با هدف جذب سرمایه گذاران اروپایی به ترکیه در سال 2004 از شهر ساحلی مارماریس در جنوب غربی ترکیه آغاز کرده و پس از 7 سال فعالیت مفید و مستمر در سال 2011 دفتر مرکزی خود را به شهر استانبول تغییر مکان داده است.
با توجه به درخواست های فراوان هموطنان گرامی برای خرید ملک در ترکیه، این مجموعه تصمیم بر این گرفت که بزرگترین سایت تخصصی فروش املاک ترکیه را به زبان فارسی راه اندازی کرده و پروژه های خود را برای ایرانیان عزیز به نمایش بگذارد.
در این راستا مجموعه املاک پاراموت درنظر دارد برای جذب نمایندگان فروش خود در سراسر ایران، افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط را به همکاری دعوت نماید.
علاقه مندانی که به درآمد بی انتها فکر می کنند و از روحیه کارآفرینی برخوردارند میتوانند از طریق سایت مجموعه پاراموت به نشانی www.paramot.com فرم "همکاری در فروش املاک" تعبیه شده در سایت را تکمیل کرده و ارسال نمایند و منتظر تماس کارشناسان ما باشند.
لازم به ذکر است سابقه کار مرتبط با املاک یک مزیت به حساب آمده اما واجب نیست. اما صداقت و اخلاق خوب، نظم و توانایی تهیه گزارش از کارهای انجام شده، قدرت فن بیان و توانایی متقاعد کردن افراد و جلب رضایت و اعتماد مشتری و شاخصه های تبلیغات و بازاریابی از اصول اساسی همکاری خواهد بود.

مجموعه املاک پاراموت ........ http://paramot.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پاراموت، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

پاراموت
پاراموت
آگهی: دعوت به همکاری با مجموعه املاک پاراموت ترکیه
پاراموت