برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Pasargadcompany

شرکت پاسارگاد طراح و مجری ساختمان های خاص

شركت پاسارگاد طراح و مجري ساختمان هاي خاص

ساختمان های خاص جزو یکی از پروژه های بسیار خلاقانه شرکت پاسارگاد می باشد که قطعا در هر مکانی اجرا شود، آن منطقه و خیابان را تبدیل به جاذبه توریستی خواهد کرد.
بیش از 99 درصد ساختمان ها به صورت معمولی ساخته و اجرا می شود. وجود ساختمان خاص علاوه تبدیل شدن به برند، ارزش زمین محل ساخت را نیز چندین برابر کرده و سود بی نظیر و شهرت بسیاری را نصیب سرمایه گذار و کسب و کار داخل آن می نماید. سرمایه گذاران و مالکان زمین می توانند به جای ساخت ساختمانی با معماری معمولی و تکراری، ساختمان های بسیار خاص خلق نمایند تا ارزش مالی ملک و زمین خود را چندین برابر کنند.
در قسمت زیر فهرستی از ساختمان های خاصی وجود دارد که شرکت پاسارگاد برای اولین بار در ایران توانایی اجرای آن را در هر نقطه از ایران و جهان دارد و با بهترین طراحی و متریال ساختمان بی نظیری را خلق خواهد کرد.
*****ساختمان کج: برای این ساختمان به وسیله متریال طراحی شده یک قالب خارجی ساخته می شود به طوری که در مقاومت سازه اثری ندارد و شکل ظاهری آن کج دیده می شود.
*****ساختمان معلق: ساختمان معلق در دید بصری، سازه ای مشاهده می شود که از وسط نصف شده و دو متر بین آن فاصله افتاده و هیچ المان نگهدارنده ای بین آن نیست. اما در واقع این خانه یک کنسول است که سازه های نگهدارنده آن مخفی شده و دیده نمی شود و کسانی که از بیرون آن را نگاه می کنند معلق به نظر می رسد.
از این سازه تنها یک نمونه در کل جهان وجود دارد که به صورت نمادین و ماکت ( بدون این که استفاده کاربردی از آن بشود و بتواند بار زنده را تحمل کند) ساخته شده که در شهر رم است. شرکت پاسارگاد توانسته با بهره گیری از علم و دانش عمرانی به این سازه قابلیت کاربری و مقاومت در برابر بار زنده را بدهد که در نوع خود بی نظیر می باشد.
*****ساختمان برعکس: ساختمان برعکس همان طور که از نام آن مشخص است در دید بصری برعکس به نظر می آید و جذابیت خیره کننده ای برای افراد به وجود می آورد. این ساختمان به دو صورت می تواند ساخته شود یا به صورت کاربردی یا نمایشی که هر دو حالت آن در چند نقطه از جهان وجود دارد.
در حالت کاربردی، درون این ساختمان فضایی فراهم می شود که بتوان از آن استفاده هایی همچون تجاری، کافی شاپ، دفتر کار و ... کرد. اما در حالت نمایشی فقط جهت بازدید عموم مورد استفاده قرار می گیرد و کلیه وسایل آن به صورت برعکس چیده می شود.
*****ساختمان لوله ای: ساختمان لوله ای تشکیل شده از سازه های لوله ای شکل می باشد که به صورت هرمی یا مستطیل شکل روی هم قرار گرفته و از پشت آن دسترسی پلکان و آسانسور تعبیه می شود. این سازه از لحاظ شکل ظاهری بسیار جذاب است و به هر کدام از سازه های لوله ای شکل، کاربری هایی همچون دفتر کار، تجاری و ... می توان داد. ابعاد لوله ها بستگی به مساحت زمین و نوع کاربری آن دارد.
*****ساختمان شش ضلعی: ساختمان شش ضلعی تشکیل شده از سازه هایی به شکل شش ضلعی می باشد که به صورت هرمی یا مستطیل شکل روی هم قرار گرفته و از پشت آن دسترسی پلکان و آسانسور تعبیه می شود. این سازه از لحاظ شکل ظاهری بسیار جذاب است و به هر کدام از سازه های شش ضلعی شکل، کاربری هایی همچون دفتر کار، تجاری و ... می توان داد. ابعاد آن ها بستگی به مساحت زمین و نوع کاربری آن دارد.
*****ساختمان مکعب: ساختمان مکعب تشکیل شده از المان های مکعب مستطیل می باشد که به صورت چیدمان های مختلف بر روی هم قرار می گیرد و نمایی بسیار خیره کننده به ناظران آن نشان می دهد.
*****ساختمان تلسکوپی: این ساختمان شبیه به تلسکوپ می باشد و به دلیل شباهت پنجره های آن به شیشه های لوله ای شکل تلسکوپ به نام تلسکوپی نام گذاری شده است.
*****ساختمان رولتی: ساختمان رولتی از دیواره های منحنی شکل(رولتی) تشکیل شده که فضای بین دیواره های منحنی، کاربری های ساختمانی داده می شود. پلکان و آسانسور جهت دسترسی نیز در شافت مرکزی این ساختمان تعبیه می گردد.
*****ساختمان تخم مرغ: شکل ظاهری این ساختمان به شکل تخم مرغ است که درون آن طبقات ساخته شد و کاربری داده می شود.
*****ساختمان کروی: این ساختمان که نماد کشور بلژیک می باشد، از سازه های کروی شکل تشکیل شده و المان های لوله ای شکل مورب پلکان دسترسی به این ساختمان ها است. درون سازه های کروی شکل کاربری و طبقات تعریف می شود. همچنین آسانسور هم می توان به این سازه اضافه نمود.
*****ساختمان اسباب بازی: این ساختمان ها جهت اتاق بازی کودکان در مجموعه های تفریحی استفاده می شود و کپی برداری شده از لگو های اسباب بازی است. قبل از اجرای آن بولت های مخصوص در زمین کاشته شده و این سازه بر روی آن قرار می گیرد و باعث می شود که تکان نخورد.
*****ساختمان رنگی: ساختمان های رنگی از زیباترین سازه ها و محصولات

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Pasargadcompany، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

Pasargadcompany
Pasargadcompany
آگهی: شرکت پاسارگاد طراح و مجری ساختمان های خاص
Pasargadcompany