برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Pasargadcompany

شرکت پاسارگاد مجری و سازنده هتل های خاص (هتل هزاره)

شركت پاسارگاد مجري و سازنده هتل هاي خاص (هتل هزاره)

در هر زمینه خاص و جدید بودن یک برگ برنده برای سرمایه گذاری هست. اولین بودن در هر کاری شما را تبدیل به برند می کند. شرکت پاسارگاد در زمینه پروژه های توریستی و تفریحی جدید و خلاقانه پیشگام بوده و در زمینه هتل داری نیز، دست به طراحی هتل های خاص و جدید زده است.

***** هتل هزاره یک هتل سنتی بزرگ است که زیبایی بی نظیری در طراحی آن لحاظ شده است. برای احداث این هتل زمینی به مساحت 5000 متر مربع نیاز می باشد. که البته برای متراژ های کوچک تر نیز قابل طراحی است.
نقشه کلی هتل الهام گرفته از نقش و نگار اسلامی می باشد که بر روی کاشی های استفاده شده برای ساخت این هتل نیز همین نقش (نقشه کلی هتل از نمای بالا) چاپ می شود.
هتل هزاره دارای چرخه آب بسیار حرفه ای و فضای سبز دل نواز می باشد که در سراسر آن جاری می باشد و تمامی اتاق ها به آن مشرف هستند. یعنی در هر اتاق از هتل هزاره اقامت داشته باشید صدای دلنشین گذر آب را خواهید شنید. همچنین درون این جویبارها ماهی های زینتی نیز جذابیت آن را چندین برابر می کند.سیستم آب رسانی به جویبارها به حالت چرخشی می باشد و مدام در حال جریان است.
همچنین این هتل دارای 38 اتاق و 120 نفر گنجایش، چایخانه سنتی به مساحت 250 متر مربع، رستوران سنتی به مساحت 250 متر مربع و کافی شاپ رو باز در وسط زمین به مساحت 250 متر مربع می باشد. در مابقی فضای هتل هزاره، اتاق های مدیریت، اداری، خدماتی و آشپزخانه نیز تعبیه شده است.
اتاق های هتل مدل سنتی و مدرن ساخته شده است و سقف کلیه اتاق ها دارای شیشه های رنگی هستند که به هنگام تابش آفتاب درون اتاق بسیار زیبا و دلنشین همچون مسجد نصیر الملک شیراز می گردد. اطراف دیواره های اتاق نیز از کاشی های منقش به پلان هتل تزیین شده است و دیواره ها از خاک سرخ (ابیانه) ساخته می گردد.
در وسط هتل هزار دایره ای به مساحت 250 متر مربع گود شده است که تمامی آب جویبارها به درون آن ریخته شده و از آن جا دوباره به چرخه آبی باز می گردد. برای این فضای بسیار زیبا کاربری کافی شاپ داده شده است.

ارتباط با شرکت پاسارگاد:09125024086

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Pasargadcompany، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

Pasargadcompany
Pasargadcompany
آگهی: شرکت پاسارگاد مجری و سازنده هتل های خاص (هتل هزاره)
Pasargadcompany