برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Pasargadcompany

پاسارگاد مجری پروژه های تفریحی، توریستی و عمرانی

پاسارگاد مجري پروژه هاي تفريحي، توريستي و عمراني

برج رستورانی یکی از طرح ها و ایده های توریستی پردرآمد شرکت پاسارگاد است که برای اولین بار در دنیا یک مجموعه رستورانی، تفریحی، اقامتی، هیجانی و توریستی با داشتن بیش از چند نوع رستوران سبک جدید طراحی شده است.
برج های رستورانی تشکیل شده از یک شافت مرکزی و طبقات است. در شافت مرکزی که ارتفاع آن بین 20 الی 60 متر متغیر می باشد، محل عبور آسانسور و راه پله است و به طبقات کاربری های متفاوت داده می شود که تالار، روف گاردن، رستوران گردان، کافی شاپ، هلی پد و ... می باشد.
فلسفه طراحی این برج با امکانات و کاربری های خاص و منحصر به فرد این است؛
اولا در مجموعه ای تمامی رستوران های خاص ، تفریحات و به طور کل فضاهای لاکچری و هیجانی فراهم باشد. با توجه به متعدد بودن رستوران های تکراری در سطح کشور، مردم به دنبال تجربه یک مکان خاطره انگیز هستند که بتوانند یک هیجان خوشمزه را تجربه کنند.
دوما در این برج به تمامی مهمانان در هر فضا امکان دید و ویوی 360 درجه از مناظر اطراف و شهر را می دهد.
سوما مهم ترین دلیل و توجیه اقتصادی برج رستورانی بحث عدم خرید زمین با مساحت بالا و پرداخت هزینه بسیار هنگفت می باشد. یعنی می توان 5000 متر مربع کاربری در برج رستورانی را در زمینی به مساحت حداقل 1000 متر مربع (بدون در نظر گرفتن فضای پارکینگ) احداث کرد. همچنین سرمایه گذار می تواند جهت کاهش هزینه های سرمایه گذاری و تسریع در امور مجوزات، با ارگان های دولتی که صاحب زمین در بهترین نقاط شهر هستند به صورت مشارکت، BOT، BOLT و ... قرارداد بسته و فقط هزینه ساخت را متقبل شود.
چهارما احداث برج رستورانی با شکل خاص و ارتفاع بالا قطعا به نماد شهر تبدیل شده و سرمایه گذار را به یک برند رستورانی بسیار شناخته شده معرفی خواهد کرد.
در برج رستورانی بیش از 20 کاربری بسیار درآمدزا و جدید می توان تعبیه کرد که به صورت خلاصه در زیر نوشته شده است. با توجه به بودجه و رقم سرمایه گذاری، متراژ و ظرفیت آن تعیین می گردد.
تالار، سینما و سالن همایش، سالن کنسرت، روف گاردن، فود کورت، کافی شاپ روباز و بسته، هتل، آشپزخانه، چایخانه سنتی، رستوران شیشه ای، رستوران گردان، رستوران هوایی معلق، رستوران هوایی کشویی، رستوران کابینی ثابت و چرخان، رستوران کارسلینگی، هلی پد، زمین بازی، جایگاه سلفی، استخر و جکوزی، زیپ لاین، بانجی جامپینگ، کوانتوم، بولینگ، بیلیارد و ... از جمله کاربری های برج رستورانی می باشد.
شماره همراه: 09125024086 مدیر عامل (مهندس سعید صفری)
وب سایت اصلی شرکت پاسارگاد: www.pasargadstructure.com
کانال تگرام: @pasargadstructure
پیج اینستاگرام : @pa.structure
ایمیل: sup@pasargadstructure.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Pasargadcompany، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

Pasargadcompany
Pasargadcompany
آگهی: پاسارگاد مجری پروژه های تفریحی، توریستی و عمرانی
Pasargadcompany