برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Pasargadcompany

شرکت پاسارگاد طراح و مجری تفریحات دریایی

شركت پاسارگاد طراح و مجري تفريحات دريايي

سازه های توریستی دریایی از جذاب ترین و پر سودترین پروژه های حوزه گردشگری و توریستی است که مختص مناطقی است که دریا ، دریاچه، رودخانه و ... وجود دارد. قطعا همه ما می دانیم یکی از بزرگترین جاذبه های طبیعی وجود آب است که آرامش بخش و جذاب برای انسان می باشد.
وجود آب از بزرگترین پتانسیل های گردشگری است که می توان از آن با پروژه های خلاقانه و جدید شرکت پاسارگاد درآمد های خوبی به دست آورد.
شرکت پاسارگاد قادر است با استاندارد ترین متد روز دنیا سازه های شناور بر روی آب و حتی زیر آب اجرا کند و سطح امکانات توریستی کشور را به درجه بالایی در جهان برساند. محصولات این شرکت در این حوزه علاوه بر سودهی بالا و خاص بودن آن ، دارای جذاب بسیار زیادی برای مردم عزیز ایران و توریست های خارجی است
***** تفریحات دریایی: جاذبه هایی است که کاربری رستوران و هتل ندارند و فقط جنبه هیجانی و تفریحی آن استفاده می شود. این تفریحات به افراد نشاط بسیار بالایی می دهد که عموما با استفاده از آب میسر می شود.
- توپ های شناور روی دریا: از هیجان انگیز و جدیدترین تفریحاتی است که توسط شرکت پاسارگاد اجرا می شود. افراد با قرار گرفتن درون توپ های پلاستیکی بزرگ در سطح آب شناور شده و می توانند آن را به حرکت دربیاورند. این توپ ها توسط طناب های مخصوص به ساحل متصل شده تا فاصله محدودی از ساحل فاصله گرفته و دور نشوند.

ارتباط با شرکت پاسارگاد: 09125024086

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Pasargadcompany، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

Pasargadcompany
Pasargadcompany
آگهی: شرکت پاسارگاد طراح و مجری تفریحات دریایی
Pasargadcompany