برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Pasargadcompany

شرکت پاسارگاد مجری سازه های شیشه ای

شركت پاسارگاد مجري سازه هاي شيشه اي

در زمینه راه اندازی رستوران و انواع سازه های تفریحی و گردشگری مردم به دنبال فضاهای جدید هستند و سرمایه گذاری در این زمینه به دلیل نو و جدید بودن آن باعث می شود که این کسب و کار رونق بگیرد.
سازه های شیشه ای یکی از هیجان انگیز ترین سازه هایی است که در صنعت گردشگری و توریستی استفاده می شود. شیشه به دلیل شفافیت کاملی که دارد جهت ساخت رستوران های کف شیشه ای، پل های شیشه ای و سازه های شیشه ای زیر دریا و ... استفاده می گردد.
شرکت پاسارگاد قادر به طراحی، ساخت و اجرای هر گونه سازه توریستی و تفریحی شیشه ای می باشد و با آن می تواند انواع مدل های مختلف در این زمینه را اجرا نماید.
رستوران شیشه ای در ارتفاع:
این رستوران در ارتفاع بالا نصب می شود و کف آن از شیشه های نشکن استاندارد پوشیده شده است. که مهمانان هنگام استفاده از این رستوران ، ارتفاع پایین را مشاهده کرده و به آن ها هیجان منتقل می شود.
شیشه های این رستوران نشکن و استاندارد می باشد و افراد توسط آسانسور شیشه ای به این رستوران منتقل می شوند.
این رستوران هیجان انگیز در ایران فقط در جزیره زیبای کیش ساخته شده است و در شهر یزد توسط شرکت پاسارگاد با استانداردترین متد های دنیا در حال ساخت می باشد.
رستوران شیشه ای را می توان با توجه به مبلغ سرمایه گذاری در 3 حالت طبقه ای، کنسولی و رستوران های شیشه ای دوقلو طراحی و اجرا کرد.

ارتباط با شرکت پاسارگاد: 09125024086

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Pasargadcompany، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

Pasargadcompany
Pasargadcompany
آگهی: شرکت پاسارگاد مجری سازه های شیشه ای
Pasargadcompany