برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Pasargadcompany

شرکت پاسارگاد مجری و سازنده سازه های توریستی دریایی

شركت پاسارگاد مجري و سازنده سازه هاي توريستي دريايي

سازه های توریستی دریایی از جذاب ترین و پر سودترین پروژه های حوزه گردشگری و توریستی است که مختص مناطقی است که دریا ، دریاچه، رودخانه و ... وجود دارد. قطعا همه ما می دانیم یکی از بزرگترین جاذبه های طبیعی وجود آب است که آرامش بخش و جذاب برای انسان می باشد.
***سازه های شناور: منظور از سازه های شناور، سازه هایی است که همچون کشتی و قایق بر روی سطح آب شناور (غوطه ور) می شوند و برای ثابت ماندن آن ها و عدم حرکتشان به وسیله سیم بکسل های قوی به سازه هایی که در ساحل اجرا می شوند متصل می گردند.
1) هتل شناور:پروژه هتل های شناور از خاص ترین و لاکچری ترین پروژه هایی است که در ایران اجرا نشده و پتانسل خوبی در سواحل خلیج فارس و دریای خزر برای آن وجود دارد. این هتل ها که دارای سه طبقه و یک عدد آسانسور می باشد، دارای 8 اتاق هستند. که در طبقه اول 4 اتاق، طبقه دوم 3 اتاق و در طبقه سوم 2 اتاق وجود دارد. مهمانان از طریق قایق عای موتوری به این هتل های زیبا و شناور منتقل شده و تمامی اتاق ها دارای وسایل سرمایش گرمایش، حمام، سرویس بهداشتی و ... می باشند که در طول روز یا شب ویوی بی کران دریا را به آن ها می دهد. انرژی برق این هتل ها از طریق پنل خورشیدی تامین می شود و نهایتا به فاصله 200 متر از ساحل قرارداده می شوند.
2) ساختمان های شناور (ساختمان نیلوفر آبی):ساختمان های شناور از منحصر به فرد ترین پروژه های توریستی هستند که به این ساختمان ها کاربری هایی همچون رستوران، کافی شاپ، تالار و حتی اقامتی می توان داد.مهم ترین دلیل جذب مشتریان برای استفاده از این سازه ها، شناور بودن آن در دریا می باشد و ویوی بسیار زیبایی دارد. همچنین انتقال افراد به این ساختمان ها می بایست از طریق قایق انجام پذیرد که جذابیت آن ر ا دو چندان می کند. این ساختمان بدون شک در هر مکانی اجرا شود، جزو لاکچری ترین جاذبه های توریستی آن شهر به شمار می آید و درآمد بسیار بالایی نصیب مالک آن می گرداند.
3) قایق رستورانی شناور (با ظرفیت های متنوع):پروژه قایق های رستورانی شناور، از جذاب ترین پروژه های گردشگری می باشد. سازه های شناور همچون کلک ساخته شده و برروی آب قرار می گیرند و مهمانان با قایق به درون آن رفته و در سکوت و زیبایی دریا وقت خود را بر صرف نوشیدنی و غذا سپری می نمایند. بدون شک هر انسانی آرزو دارد بر روی قایق شناور ملاقات های کاری، خانوادگی و عاشقانه خود را برگزار کرده و دقایقی در یکی از خاص ترین و لذت بخش ترین رستوران های دنیا غذاهای خود را سرو نماید.
4) سینما شناور:شاید نشستن بر روی صندلی های شناور و تماشای فیلم سینمایی در مکانی که دور تا دور آن آب باشد برای هر شخصی بسیار جذاب و ستودنی باشد. پروژه سینمای شناور در یک یا دو کشور آسیای غربی اجرا شده و جزو بی نظیر ترین پروژه های تفریحی توریستی دنیا بوده است. شرکت پاسارگاد با در نظر گرفتن استاندارد ترین متد دنیا قادر به اجرای این پروژه در آب های کشورمان می باشد که بدون شک افراد بسیاری را برای تماشای فیلم در سینما شناور به سمت خود می کشاند.

ارتباط با شرکت پاسارگاد: 09125024086

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Pasargadcompany، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

Pasargadcompany
Pasargadcompany
آگهی: شرکت پاسارگاد مجری و سازنده سازه های توریستی دریایی
Pasargadcompany