برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Pasargadcompany

شرکت پاسارگاد مجری و سازنده رستوران هوایی معلق

شركت پاسارگاد مجري و سازنده رستوران هوايي معلق

رستوران هوایی معلق تشکیل شده از سازه ای است که مهمان با نشستن بر روی صندلی های آن و بستن کمربند توسط جرثقیل به ارتفاع 40 متری برده و به صورت معلق نگه داشته می شود و در ارتفاع توسط گارسون ها غذا سرو می گردد. غذای سفارش شده قبلا در گرمکن های برقی چیده شده و زمانی که با سرعت بسیار آرام این رستوران توسط جرثقیل در ارتفاع قرار می گیرد توسط گارسون ها سرو می شود.
رستوران هوایی معلق در بعضی از کشورهای جهان اجرا می شود ولی به دلیل آن که سیستم بلند کننده آن جرثقیل است و جرثقیل فقط مجاز به حمل بار مرده می باشد به همین دلیل استاندارد ایران اجازه نمی دهد با آن بار زنده حمل گردد.
شرکت پاسارگاد در سال 1396 رستوران هوایی را توسط جرثقیل در شاندیز مشهد به صورت آزمایشی افتتاح کرد که در سال های بعد از آن توانست سیستم بلند کننده آن را ارتقا دهد و سیستم جایگزین آن و با کیفیت و ایمنی بسیار بالاتر از جرثقیل اجرا نماید.
در حال حاضر رستوران هوایی توسط دو سیستم وزنه تعادلی و سیستم شافت مرکزی در ایران و کشورهای جهان مشغول به کار است. رستوران هوایی اصفهان ، چالیدره، لاس وگاس و دبی از جمله رستوران های هوایی است که در داخل و خارج از کشور در حال فعالیت هستند و جزو لاکچری و خاص ترین رستوران های ایران و جهان می باشند.

ارتباط با شرکت پاسارگاد: 09125024086

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Pasargadcompany، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

Pasargadcompany
Pasargadcompany
آگهی: شرکت پاسارگاد مجری و سازنده رستوران هوایی معلق
Pasargadcompany