برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تکین دژ

طرح و اجرای انواع سازه های بتن اکسپوز

طرح و اجراي انواع سازه هاي بتن اكسپوز

طرح و اجرای انواع سازه های بتن اکسپوز ==تکین دژ متخصص طرح و اجرای سازه های بتن اکسپوز درجا
دیوارها وسقف های بتنی اکسپوز انتخاب بسیار هوشمندانه ای برای افزایش عمر و در عین حال زیبایی فضاها هستند . بتن اکسپوز که مصالح پرطرفداری میان طراحان و معماران است، تا چند سال پیش برای کارفرمایان ناشناخته بوده و عمده کاربرد آن در ساختمان‌های عمومی و بزرگ بود. اما امروزه به عنوان مصالحی با قابلیت‌های فراوان در ایجاد نماهای خاص و احجام زیبا شناخته میشود و دامنه وسیعی از المانهای بتنی که با تکنیک‌های متنوعی تولید میشوند در ساختمان‌های مسکونی ، تجاری، اداری و ویلا مورد استفاده قرار میگیرد .


بتن اکسپوز با قابلیت اجرای درجا:
این نوع بتن اکسپوز قابلیت اجرا در رنگ های متنوع و سفارشی را دارد. اجرا در این سیستم نیازمند تیم اجرایی حرفه ای و تجهیزات مناسب می باشد تا روند کیفی و سرعت اجرای بالای کار حفظ شود. این نوع پوشش دارای مقاومت سایشی خوبی بوده و برای محل هایی با شکل هندسی قوس دار و مسطح و منقش و سایر طرح های خاص مطلوب می باشد.

استفاده از تکنیک طرح و ساخت سطوح بتنی درجا با بتن اکسپوز نیاز به : علم و تجربه اجرا - تجهیزات مناسب و نو - دقت به جزییات و حوصله بالا در اجرای سطوح را نیاز دارد.

ما در تکین دژ برآنیم تا با کمک و راهنمایی معماران خوش ذوق و کارفرمایان با انگیزه و فهیم روح زیبا و زنده بتن را به جسم سخت و صلب آن برگردانیم.

اجرای سازه های پیش تنیده
اجرای سازه های خاص
طراحی انواع سازه های خاص
سقف های پیش تنیده
سقف های وافل

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تکین دژ، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۰ ماه پیش به روز شده.

تکین دژ
تکین دژ
آگهی: طرح و اجرای انواع سازه های بتن اکسپوز
تکین دژ