برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه لوازم خانگی و برقی شیکادو-w

فروش ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 8340

فروش ماشين لباسشويي جي پلاس مدل 8340

قیمت و مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 8340
در فروشگاه لوازم برقی و خانگی شیکادو با بهترین قیمت
خرید آنلاین ، گارانتی تعویض ، قیمت مناسب و ارسال فوری به سراسر کشور
این ماشین لباسشویی در دو رنگ سفید (K8340W) و تیتانیومی (K8340T) طراحی و تولید شده است.
صفحه نمایش دکمه‌ای و LED این لباسشویی، دقیقا وسط پنل قرار گرفته است که وضعیت و تنظیمات ماشین لباسشویی را نشان می‌دهد. سمت راست نمایشگر، یک دکمه ولومی تعبیه شده که به وسیله آن برنامه‌ها انتخاب می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین موارد برای انتخاب یک ماشین لباسشویی، نوع کمپرسور می‌باشد. کمپرسور یا موتور لباسشویی، در دو نوع با تسمه و بدون تسمه در بازار ارائه می‌شود. ماشین لباسشویی‌هایی که از نوع بدون تسمه هستند، انتخاب بسیار مناسب‌تر و مدرن‌تری می‌باشند؛ چرا که صدا و لرزش در این نمونه بسیار کاهش پیدا کرده است و مصرف انرژی آنها، بسیار پایین‌تر از نمونه با تسمه است.

لباسشویی 8340 جی پلاس، مجهز به کمپرسور اینورتر یا بدون تسمه می‌باشد. بنابراین، صدا و لرزش بسیار پایینی دارد. جی پلاس در ارتباط با ماشین لباسشویی های خود می‌گوید «سکوت قهرمان نمی‌شکند»؛ یکی از عواملی که باعث می‌شود لباسشویی های جی پلاس کم صدا و آرام باشند، همین کمپرسور اینورتر می‌باشد.
یکی دیگر از ویژگی‌های مثبتی که به لطف کمپرسور اینورتر، شامل حال لباسشویی جی پلاس شده؛ میزان مصرف انرژی است. میزان مصرف انرژی این دستگاه، در پایین‌ترین سطح ممکن یعنی A+++ است.

حداکثر سرعت دور خشک کن این ماشین لباسشویی، 1400 دور در دقیقه است که سرعت بسیار مناسب و بالایی را ارائه می‌دهد. البته همه لباس‌ها و پارچه‌ها به این میزان سرعت برای خشک شدن نیاز ندارند؛ لباس های ظریف و حساس به دور پایین و لباس های حجیم و ضخیم به دور شدید نیاز دارند. خوبی این دستگاه آن است که امکان تنظیم دور خشک کن وجود دارد تا بافت و کیفیت لباس‌ها همچنان حفظ شود.
همانطور که گفته شد، برنامه‌های این ماشین لباسشویی بسیار متنوع و کاربردی است و به خوبی می‌تواند جوابگوی هر نوع لباس و پارچه‌ای باشد.
برای سفارش به سایت اینترنتی شیکادو مرکز پخش لوازم خانگی و برقی ایرانی و خارجی مراجعه کنید:
www. shekado.com
تلفن تماس » 03132101760 - 09135751120

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه لوازم خانگی و برقی شیکادو-w، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

فروشگاه لوازم خانگی و برقی شیکادو-w
فروشگاه لوازم خانگی و برقی شیکادو-w
آگهی: فروش ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 8340
فروشگاه لوازم خانگی و برقی شیکادو-w