برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت تولیدی آتیه فوم

تولید رول فوم EVA , فوم سایلنت پارکتی , فوم رول پارکت

توليد رول فوم EVA , فوم سايلنت پاركتي , فوم رول پاركت

شرکت تولیدی صنعتی آتیه فوم :

فوم رول چیست؟
فوم رول که با نام رول فوم نیز از آن یاد می شود، از محصولات تولیدی آتیه فوم می باشد که در مصارف صنعتی متنوعی کاربرد دارد. آتیه فوم به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان فوم EVA اقدام به تولید فوم رول در ابعاد و رنگبندی مختلف نموده است. ضخامت فوم رول متغیر بوده و با توجه به نیاز و درخواست مشتری تعیین می شود.

این فوم رول در رنگبندی متنوعی تولید می شود که شستشوی آن بسیار آسان است. هم چنین این فوم رول براساس استانداردهای بهداشتی و بین المللی تولید می شود، بنابراین می توان مطمئن بود که هیچ گونه آسیبی برای پای انسان به همراه ندارد.
- استفاده از رول فوم در صنعت خودروسازی:
فوم رول تولیدی شرکت آتیه فوم با توجه به اینکه دارای خاصیت وکیوم فرمینگ هستند، در صنعت خودرو سازی جایگاه دارند. برای مثال در تولید قسمت های تزئینی خودرو مانند کفی اسفنجی پراید ، آفتاب گیر پراید و عایق ضد آب و جعبه جک انواع خودرو از فوم رول استفاده می شود. استفاده از فوم رول در این صنعت به قدری اساسی می باشد، که امکان حذف و جایگزینی فوم رول با محصول دیگری امکان پذیر نمی باشد.
علاوه بر موارد ذکر شده از فوم رول در صنایع چمدان سازی، گلسازی، وسایل تزئینی، صنعت ساختمان سازی، تولید عایق های صوتی و درزگیرها، تولید قطعات پزشکی، صنعت پزشکی ، تولید واشر و ... کاربردهای بسیاری دارد.
یکی از مهم ترین قابلیت های فوم رول خاصیت لمینت با آلومینیوم متالایز و نایلون است. می توان از این ویژگی برای تولید واشر قوطی ها و بطری های مایع مواد شوینده و شیمیایی استفاده کرد.

راه های ارتباط با ما :

آدرس : تهران - خیابان شوش - ابتدای خیام جنوبی - سمت چپ - نبش کوچه جلالی ثانی - پلاک 18 و 20

شماره های تماس :

02155159231
02155159232
02155606676
02155808185
02155819568
شماره همراه : 09109826447
اینستاگرام : Atiyehfoam
سایت : www.atiyehfoam.com
ایمیل : atiyehfoam@gmail.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت تولیدی آتیه فوم، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

شرکت تولیدی آتیه فوم
شرکت تولیدی آتیه فوم
آگهی: تولید رول فوم EVA , فوم سایلنت پارکتی , فوم رول پارکت
شرکت تولیدی آتیه فوم