برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ساخت تجهیزات آزمایشگاهی بایرمن

ساخت انواع هود آزمایشگاهی در شرکت بایرمن

ساخت انواع هود آزمايشگاهي در شركت بايرمن

از هود آزمایشگاهی برای جلوگیری از انتشار آلودگی در هوا که نتیجه تجزیه مواد شیمیایی در آزمایشگاه است استفاده میشود. ساخت انواع هود آزمایشگاهی باکیفیت با استفاده از بهترین متریال های خارجی توسط شرکت بایرمن انجام میشود. هود آزمایشگاهی دارای اشعه ماوراء بنفش، پریز برق، موتور الکتریکی، تهویه هوا و خرطوم هایی جهت تخلیه هوا میباشد. این هود از جنس استیل بوده که در جلوی آن شیشه ای نصب شده تا چنانچه کاربر فعالیتی در داخل هود انجام میدهد رؤیت آن برایش امکان پذیر باشد. برخی از انواع هودهای آزمایشگاهی شرکت بایرمن عبارتند از هود شیمیایی، هود میکروبی، هود لامینار، هودو بازویی، فیوم هود، هود کانوپی و...
تولید و نصب انواع هود آزمایشگاهی تنهای یکی از دهها تجهیزات آزمایشگاهی مدرنی است که در برنامه کاری این شرکت قرار دارد. از دیگر تجهیزات تولیدی توسط این شرکت بایرمن میتوان به طراحی و تولید انواع سکوبندی یکطرفه و دوطرفه، انواع میزبندی، سینک آزمایشگاهی، کمد آزمایشگاهی، میز توزین، فن سانتریفیوژ و... اشاره کرد.
برای مشاهده انواع هودهای شیمیایی که توسط این شرکت تولید میشود همچنین سفارش هود شیمیایی درخواستی خود و استعلام قیمت میتوانید با شماره های شرکت بایرمن تماس گرفته یا به وب سایت آن مراجعه نمایید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ساخت تجهیزات آزمایشگاهی بایرمن، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

ساخت تجهیزات آزمایشگاهی بایرمن
ساخت تجهیزات آزمایشگاهی بایرمن
آگهی: ساخت انواع هود آزمایشگاهی در شرکت بایرمن
ساخت تجهیزات آزمایشگاهی بایرمن