برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مجتبی ذاکری باد

تولید و ساخت جدیدترین سازه های بادی

توليد و ساخت جديدترين سازه هاي بادي

تولید و ساخت جدیدترین سازه های بادی روز دنیا . همراه با پروانه استاندارد ملی و دفترچه محاسباتی و ثبت محصولات در سامانه استاندارد. تولید کلیه لوازم بادی شهر بازی ها و وسایل بادی ورزشی شامل .انواع تشکهای ورزشی وترامپلین های فنری و قلعه های بادی وسازهای ترکیبی بادی شهرکهای بادی. و انواع سوله های بادی بزرگ برای نمایشگاها و و انواع سرسره های بادی در دها طرح به اندازه های مختلف با 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش و جنس کره ای و بلژیکی و آلمانی ونخ ترک در هر طرح و اندازه با کمترین قیمت و شرایت ویژه فروش و ساخت و تحویل سفارشات در کمترین زمان ممکن . این شرکت با گارانتی 2 ساله مخصولات تولیدی خود و تولید مخصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش که شامل تعمیر و تعویض محصولات در صورت وجود نقص فنی توانسته رضایت مشتریان خود همواره دارا بوده و توانسته با تلفیق و ترکیب اشکال و اجسام محیط پیرامون با دانش و طراحی مبتکرانه نصبت به تولید تمامی طرحهای ذهنی و سازگار با روحیه کودکان حتی طهرهای پیشنهادی شما را عملی کرده و در کمترین زمان ممکن تحویل خریداران دهد.
این شرکت تمامی محصولات خود را همراه باپمپ هوای مناسب با جنس درجه یک همراه با سایز دستگاه به خریدار تحویل میدهد.ذاکری 09395225572 : شماره تلگرام 09155225572 فکس: 05132516632 ادرس ایمیل:badysazan1@gmail.ir
مشخصات فنی مشمع ضخامت =24 onc مقاومت کششی=195 (بر اساس استاندارد fs 5102 مقاومت چسبندگی =(بر اساس استاندارد fs 5970 مقاومت پارگی =40 (بر اساس استاندارد fs 5143 اظافه طول =25/9درصدتا 41/2 در صد .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مجتبی ذاکری باد، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۴ سال پیش به روز شده.

مجتبی ذاکری باد
مجتبی ذاکری باد
آگهی: تولید و ساخت جدیدترین سازه های بادی
مجتبی ذاکری باد