برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آروین اطلس

تامین و فروش سنسور FiberLogix و Sonon sensor نمایندگی

تامين و فروش سنسور FiberLogix و Sonon sensor نمايندگي

FIBERLOGIX و Sonon sensor

شرکت FiberLogix و Sonon sensor

طراحی، تولید و فروش انواع فیبرهای خاص و دستگاه ها را بر عهده دارد. FiberLogix با مشتریان، به ویژه با طراحان سیستم، مهندسان و کاربر نهایی، برای ایجاد راهکارهای موثر و نوآورانه کار می کند.تمرکز اصلی FiberLogix بر روی راه حل های تمام فیبر با استفاده از تخصص خود در تولید قالب های پیش فرآوری و اختصاصی فن آوری لهستانی طرفدار است. این شرکت همچنین با همکاری برخی از شرکت های پیشرو فناوری و دانشگاه ها بر روی راه حل های نوآورانه با کارایی بالا بر اساس الیاف کاربردی خود کار می کند.هدف اصلی FiberLogix ارائه تجهیزات پیشرو و در حال ظهور، تولید کنندگان زیر سیستم و کاربر نهایی هستند. محصولات FiberLogix قابل اعتماد و با هزینه رقابتی هستند و طراحی شده اند


این شرکت همچنین پیشگام روش جدیدی برای دسترسی به فیبر شده است که می تواند به فیبر نامتقارن تبدیل شود و آنها را به صورت Vectorally Sensitive تبدیل کند.


FiberLogix و Sonon sensor از وزارت تجارت و صنعت بریتانیا "جایزه SMART" را به منظور توسعه این فناوری دریافت کرده است هنگامی که این زیر ساخت ها ایجاد می شوند،


می توان گستره وسیعی از اجزای غیر فعال و سنسورهای Sonon sensor را توسعه داد. این زیر ساخت ها می توانند بلوک های پایه ای برای مجموعه ای از اجزای منفعل، تک یا چند کاناله و سنسورهای نقطه یا توزیع شده با قابلیت های پیچیده ارائه دهند.


فن آوری اختراع ارائه می دهد تعدادی از مزایای این فناوری کاهش ضایعات درج، عمق قابل کنترل و سطح مشخصات، اندازه جمع و جور، عملیات باند گسترده و هزینه کم است. دفتر مرکزی این شرکت در واتفورد، انگلستان است.


FiberLogix متعهد به تولید محصولات و راه حل های فیبر نوری با کارایی بالا با تمرکز مستمر بر پیشرفت تکنولوژی تولید و نوآوری های تکنولوژی است.

محصولات FIBERLOGIX به شرح زیر است:

شبکه های نوری، سنسورهای دفاعی و پزشکی.
دستگاه های کنترل قدرت
دستگاه های کنترل قطبی شدن

معرفی محصول
Specialty Fibers
Fiberlogix طراحی و تولید انواع فیبرهای تخصصی نوآورانه (Fibre Functional) برای عملیات های کاربردی در شبکه های نوری، سنسورها، دفاع و پزشکی است.

هماهنگی با کارشناسان

تلفکس : 32686698-009831 تماس : 32655045-009831

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آروین اطلس، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

آروین اطلس
آروین اطلس
آگهی: تامین و فروش سنسور FiberLogix و Sonon sensor نمایندگی
آروین اطلس