برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهدی عزیزی

فروش عمده آب انارگیری چدن

فروش عمده آب انارگيري چدن

فروش عمده آب انارگیری چدن


میوه ها به دلیل داشتن انواع ویتامین های گوناگونی که دارند باعث شادی و نشاط می شود و انرژی از دست رفته روز را به ما بر می گردانند.می توان گفت میل کردن یه لیوان آب میوه تازه تنها چیزی است که ما را سرحال میکند.
برای تهیه کردن آبمیوه نیاز است از دستگاه آبمیوه گیری استفاده کنید تا در کمترین زمان آبمیوه شما درست شود.محصولی که ما به شما معرفی میکنیم آبمیوه گیری دستی چدنی نام دارد.از این دستگاه حتی به عنوان آب انارگیری و آب مرکبات گیری دستی چدنی هم می توان یاد کرد.
دستگاه های گوناگونی اعم از برقی و دستی در بازار موجود هستند که هر کدام نسبت به نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.این وسیله که جزو لوازم آشپزخانه می باشد در کافی شاپ ها هم مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار سریع کار ما را انجام می دهد.با خرید آبمیوه گیری دستی چدنی به جرات می توان گفت در زمان بسیار صرفه جویی خواهیم کرد.نحوه کار با آب مرکبات گیری بسیار آسان است که در ادامه به آن می پردازیم.
آب انار گیری دستی چدنی امکان آب گیری سریع و ساده انار و مرکبات را برای ما فراهم می کند. این آب انار گیری دستی چدنی به صورت اهرمی کار می کند و با قرارد دادن انار درون محفظه و فشار دادن اهرم، انار کاملا له می شود و آب انار درون محفظه جمع می شود و یک لیوان آب انار تازه را میل خواهید کرد. برای استفاده از آب مرکبات گیری تنها کافیست قسمتی از پوست میوه را جدا کنید تا آب میوه از آنجا خارج شود. برای این کار لازم است میوه را درون محفظه قرار دهید و با نزدیک کردن دسته ها شاهد گرفتن آب میوه خواهید شد.

ثبت سفارش از این مجموعه برای شما مشتریان عزیز بسیار آسان و راحت می باشد .
شما میتوانید با در دست داشتن گوشی همراه خود و نصب اپلیکیشن پخش عزیزی به راحتی خرید خود را انجام دهید و خودتان برای خودتان فاکتور صادر کنید .
همچنین می توانید برای داشتن خرید عمده از طریق سایت عمده فروشی پخش عزیزی نیز اقدام نمایید .
ثبت خرید خود را از طریق سایت پخش عزیزی و یا شبکه های اجتماعی انجام دهید :
( اینستا گرام :https://www.instagram.com/chimikhai
تلگرام : https://t.me/chimikhai
واتس اپ : 09122808085
ثبت نمایید و همچنین از طریق شماره های 09122808085 - 02133252530 با همکاران ما در ارتباط باشید .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهدی عزیزی، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ ماه پیش به روز شده.

مهدی عزیزی
مهدی عزیزی
آگهی: فروش عمده آب انارگیری چدن
مهدی عزیزی