برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مای دکوری

موکت ظریف مصور

موكت ظريف مصور

موکت مناسب
موکت ارزان و با کیفیت
برای بسیاری از مصرف کنندگان پوشش های کف به ویژه موکت بسیار مهم است که محصولی را که خریداری میکنند مناسب محیط آنها و کارآیی لازم را داشته باشد. ما در این بحث توضیحات مختصری را برای انتخاب موکت و خرید موکت به علاقه مندان این محصول دوست داشتنی میدهیم.
موکت ها در حالت کلی به دو دسته پرز بلند و معمولی تقسیم میشوند که موکت های پرز بلند یک لایه نمد اضافه در زیر خود دارند. این لایه نمد اضافه برای موکت خیلی کارایی دارد ، هم موکت را از لحاظ عایق بودن کمک میکند و هم لطافت و راحتی مضاعف به موکت میبخشد.
مشتریان موکت هم عمدتا به دو دسته تقسیم میشوند:
دسته اول کسانی که از موکت به جای فرش و زینت بخش منزل خود استفاده میکنند.
دسته دوم افرادی که موکت را برای کربردهایی مانند کمک به استحکام فرش خود در زیر آن استفاده کرده و صرفا جنبه راحتی و زیبایی آن برایشان کم اهمیت تر میباشد.
ما برای دسته اول موکت های پرز بلند را پیشنهاد میکنیم زیرا باتوجه به کاربرد موکت پرز بلند در محیط (راحتی مصرف کننده و زیبایی بخشیدن به محیط) این نوع موکت میتواند تا سالیان سال خریداران را از صرف هزینه دیگر برای فرش و موکت بی نیاز کند.
و اما دسته دوم مصرف کنندگان موکت ، ما برای آنها موکت های معمولی را پیشنهاد میکنیم زیرا هم از لحاظ هزینه بصرفه و هم کارایی لازم را برای آنها دارند
عمده موکت تولید شده در ایران را دو شرکت بزرگ موکت سازی به خود اختصاص داده اند اما در این میان شرکت های داخلی و خارجی دیگری هم خودنمایی میکنند که ایرانی ها از لحاظ قیمت و کیفیت پایین تر و خارجی ها از لحاظ کیفیت بسیار بالاتر میباشند.البته باید یادمان باشد که موکت های خارجی هزینه خیلی بالایی دارند و گاهی تا چند برابر موکت های ایرانی باید برایشان هزینه کرد.

mydecori.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مای دکوری، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

مای دکوری
مای دکوری
آگهی: موکت ظریف مصور
مای دکوری