برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پرسان کارپت

پشتی فرش سنتی

پشتي فرش سنتي

پشتی فرش ها انواع مختلف دارند که ممکن است به عنوان پشتی برای پذیرایی، پشتی جهیزیه، پشتی خانگی و ... مورد استفاده قرار بگیرند. سفره خانه و رستوران های سنتی از پشتی دیواری سنتی برای تزئین تخت ها استفاده می کنند. ابعاد استاندارد پشتی فرشی ها 100*50 می باشد و موارد درون آن پلاستوفوم های فشرده می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارند.
پشتی فرش ماشینی طرح های مختلفی از جمله حوض نقره و افشان دارد که شما به راحتی می توانید برای چیدمان پشتی در منزل، آن را با فرش منزلتان ست کنید. اگر قصد استفاده از پشتی برای پذیرایی یا خرید پشتی جهیزیه را دارید به طرح و رنگ فرش ها، مبلمان و پرده ها دقت داشته باشید تا هماهنگی بین وسایل منزل ایجاد شود. پشتی ارزان قیمت پشتی هایی هستند که رویه پشتی فرش با دستگاه های 440 و یا 500 شانه بافت می شوند و از لحاظ کیفیتی هیچ تفاوتی با سایر پشتی فرش ها ندارند و فقط ظاهر درشت بافت تری دارند که به عنوان پشتی مسجدی و یا پشتی سفره خانه می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.
مجموعه پرسان کارپت ارائه دهنده انواع پشتی خانگی، پشتی دیواری، پشتی سنتی در انواع طرح ها و رنگ ها به صورت تک و عمده به سراسر کشور می باشد.
031-54753961
09124602254
09131629159

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پرسان کارپت، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

پرسان کارپت
پرسان کارپت
آگهی: پشتی فرش سنتی
پرسان کارپت