برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
خانم زنجانی

موکت رولی اروپایی

موكت رولي اروپايي

موکت رولی اروپایی
موکت رولی مخصوص هتل
موکت رولی مهد کودک
موکت رولی
موکت رولی ضد ساییدگی لابی
موکت رولی مخصوص فرودگاه
موکت های بلژیکی IDEAL آماده همکاری با فروشگاه ها و شرکت های مرتبط با هتل ها ، سفارتخانه ها ، فرودگاه ها و تمامی اماکن عمومی در هر ابعادی در سراسر کشور می باشد .
موکت های بلژیکی با بالاترین کیفیت الیاف و استفاده از برترین برند الیاف CREALON در جهان و همچنین امکان چاپ هر طرح ، آرم و تصویر روی موکت انتخابی شما به هر متراژ را برایتان فراهم می کند . مجموعه ما آماده ارائه خدمات فروش و پس ازفروش و پشتیبانی و ارائه مشاوره در قالب محصولات این شرکت می باشد .موکت رولی IDEAL بلژیک به طول 25 متر و البته با عرض 4 متر مربع می باشد . این موکت تمام استاندار های اروپایی را دارا است و کاملا ضد ساییدگی می باشد . و در مقابل کشیدگی و جابه جایی اجسام سنگین روی موکت مقاومت دارد. ضخامت آن از 7 میلیمتر تا 11 میلیمتر است . برای سیستم های گرمایش از کف والکتریسیته ساکن مقاوم است . این موکت در مقابل شستشو با مواد ضد عفونی مقاوم است و بعد از هر بار شستشو شفافیت اولیه خود را حفظ می کند . ضد حریق بوده و انتقال آتش را ندارد . در مقابل مواد شیمیایی رقیق مقاوم بوده مناسب جهت استفاده در تمامی مکانها از محیطهای مسکونی و مکانهای پر تررد از جمله مکانهای تجاری و اداری ، هتل ها ، سفارتخانه ها ، بیمارستانی ، فروشگاه ها ، پاساژ ، مهدکودک ، مدارس و کلیه مکانهای عمومی
انجام پروژه های بزرگ در تهران و شهرستانها
فروش موکت و ارائه خدمات نصب زیر سازی تا مرحله تحویل محل در حیطه فعالیت مجموعه ما می باشد . در صورت تمایل به همکاری و گرفتن اطلاعات با شماره های زیر تماس گرفته و با سر کار خانم زنجانی صبحت کنید .

تلفن همراه:09128051496
تلفن تماس: 77621445
نماینده فروش اینترنتی:خانم زنجانی

موکت هتل
موکت رولی آنتی باکترالن مهد کودک
موکت رولی IDEAL فرودگاهی
موکت مخصوص نمازخانه
موکت مخصوص سفارتخانه
موکت مخصوص منازل
موکت با طرح و رنگ دلخواه
موکت رولی آنتی باکتریال
موکت رولی ضد ساییدگی
موکت رولی آکوستیک
موکت رولی عایق صوت
موکت رولی آمفی تئاتر
موکت رولی بلژیکی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

خانم زنجانی، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

خانم زنجانی
خانم زنجانی
آگهی: موکت رولی اروپایی
خانم زنجانی