برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ساکو وود

عرضه نئوپان فومنات با قیمت استثنایی!

عرضه نئوپان فومنات با قيمت استثنايي!

اگر به دنبال کیفیتی مرغوب در کنار خریدی مقرون به صرفه و مطمئن هستید، با در نظر گرفتن توضیحاتی که در ادامه در اختیارتان قرار می‌دهیم، می‌توانید انتخاب درستی در مورد محصول مورد نظر خود داشته باشید.این بار شما برنده این معامله هستید.
شرکت فومنات عمده ترین تولید کننده نئوپان خام و تنها تولید کننده نئوپان ملامینه در گیلان است.این کارخانه به عنوان عمده ترین تولید کننده نئوپان در گیلان سرآمد است. در جهت محبوبیت دائمی محصولات خود، سعی دارد بهترین کیفیت در کنار مناسب ترین قیمت، را ارائه دهد.
نئوپان به خودی خود از تکه های چوب که با چسب و رزین فشرده می‌شود، تولید می‌گردد. پس برای حفظ کیفیت و جذب مشتری، بایستی از مواد اولیه مرغوب استفاده شود تا ضعف جنس نئوپان برطرف گردد.
کارخانه فومنات با قدمتی که در این عرصه دارد، توانایی خود را اثبات کرده است. جنس نئوپان بطور معمول از ام دی اف ضعیف تر است بنابراین نئوپانی مد نظر خریدار است که از دانسیته بالاتری برخور دار باشد. این محصول در حال حاضردر ایران تولید می‌شود و واردات ندارد که البته کیفیت خود را حفظ کرده.
نئوپان در ابعاد مختلفی تولید می‌شود و تنوع زیادی در سایز و اندازه دارد. بنابراین طبق ابعادی که دارد وروکشی که روی کار می‌خورد قیمت نوسان دارد.
به عنوان مثال نئوپان با روکش ملامینه نسبت به نئوپان خام، قیمت بیشتری دارد. چون از طرفی مقاومت نئوپان را بالا می‌برد و هم جلوه زیبا تری دارد. همچنین روکش ملامینه که روی کار فیکس می‌شود تنها رنگ سفید ندارد و تنوع رنگی بیشتری دارد.
مزیت هایی که نئوپان نسبت به سایر چوب ها دارد:
1. نئوپان قیمت پایین تری نسبت به سایر چوبها دارد.
2. به دلیل استحکام کمی که دارد وزن محصول پایین است، در سازه هایی که نیاز به استحکام زیاد ندارد گزینه مناسبی است.
3. این محصول را می‌توان در اندازه های گسترده تولید کرد و با روکش های ملامینه جلوه بهتری به آن داد.
شرکت ساکو وود یکی از عرضه کننده های نئوپان فومنات می‌باشد که با بهترین قیمت بازار، از مشتریان استقبال می‌کند.
لینک خرید نئوپان فومنات پایین صحفه 👇

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ساکو وود، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

ساکو وود
ساکو وود
آگهی: عرضه نئوپان فومنات با قیمت استثنایی!
ساکو وود