برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس حسینی

فروش انواع استابلایزر -ترانس ولتاژ- Stabilizer

فروش انواع استابلايزر -ترانس ولتاژ- Stabilizer

استابلایزر (Stabilizer) چیست؟
نوسانات جریان برق می تواند آسیب های جدی به تجهیزات برقی وارد کند. این مشکل وقتی که تجهیزات باکیفیت و گران قیمتی همچون دوربین های مدار بسته نصب کرده باشید که نظارت لحظه لحظه محل، برای شما اهمیت داشته باشد، بیشتر نمود پیدا می کند. برای جلوگیری از آسیب به دوربین ها و دستگاه ها، باید برق ورودی بدون تغییرات شدید و تثبیت شده باشد.
در موارد ساده و کم اهمیت می توان با قراردادن یک محافظ برق، از سوختن و آسیب جدی دستگاه جلوگیری کرد. این کار بسیار کم هزینه است، اما از آنجاکه حساسیت و سرعت عملکرد محافظ ها نسبت به استابلایزرها پایین می باشد، نهایتا ۵۰ درصد مشکل را رفع می کنند.
کارکرد محافظ بسیار ساده است. در صورت بالا یا پایین شدن ولتاژ برق ورودی به مصرف کننده ها، جریان را قطع می کند و پس از تثبیت جریان، با یک تاخیر قابل تنظیم (مثلا 3۰ ثانیه)، برق را مجدد وصل می نماید.
مشکل اینجاست که اولا ممکن است در برخی موارد محافظ به درستی عمل نکند و دستگاه آسیب ببیند. ثانیا در محافظ ها جریان برای لحظاتی (معمولا حدود ۱ دقیقه) قطع می گردد. بسیاری از دستگاه ها با قطع شدن جریان برق، ریست شده و باید از اول کار خود را شروع کنند (مانند رایانه ها، سرورها، DVR ها، لباسشویی ظرفشویی های دیجیتالی و ...)
در کامپیوتر هایی که در آنها کارت DVR نصب می شود، حساسیت بیشتری وجود دارد. چرا که ذخیره سازی تصاویر برای مدتی قطع می شود و در بعضی موارد برای راه اندازی مجدد باید نام کاربر و رمز عبور وارد شود. در صورت عدم حضور در محل ممکن است ساعت ها ذخیره سازی تصاویر از دست برود.
استابلایزر ها و UPS ها این مشکلات را ندارند. استابلایزرها برای تثبیت و متعادل‌سازی ولتاژ به کار برده می‌شوند. تثبیت کننده های ولتاژ، ولتاژ ورودی را با ولتاژ مورد نیاز برای خروجی مقایسه می‌کنند و اگر با ولتاژ مورد نیاز مغایرت داشت اقدام به تنظیم ولتاژ نموده و مصرف کننده را با ولتاژ تقریبا ثابتی تغذیه می‌نماید.
در مورد عملکرد UPSها، در صورت قطع برق یا نوسان برق ورودی، UPS به وسیله باتری داخلی با خارجی خود، برق مصرف کننده را تامین می کند. بدین ترتیب دستگاه ها بدون هیچ وقفه یا قطع شدن، به کار خود ادامه خواهند داد.
تلفن های تماس : 09104091080-22766357-88698041
EMAIL=sadiran.co@gmail.com
Web site: www.SADIRANco.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس حسینی، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

مهندس حسینی
مهندس حسینی
آگهی: فروش انواع استابلایزر -ترانس ولتاژ- Stabilizer
مهندس حسینی