برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهدی سیافی

آینه یکبار مصرف دندانپزشکی

آينه يكبار مصرف دندانپزشكي

یکی از مهمترین ابزارها در دندانپزشکی، آینه یکبار مصرف دندانپزشکی می باشد. در گذشته پزشکان بیشتر از آینه های دسته فلزی در روند درمان استفاده می کردند که بعد از اتمام عملیات درمان، با استفاده از دستگاه اتوکلاو؛ آینه را استریل و ضدعفونی می کردند. با توجه به اهمیت بهداشت دهان و دندان و همینطور صرفه جویی در وقت و هزینه، دندانپزشکان به استفاده از آینه یکبار مصرف دندانپزشکی روی آوردند که به مرور زمان مورد استقبال جامعه پزشکان قرار گرفته است.
این آینه شامل یک تیغه بلند، نازک و مسطح است که هم دسته و هم پایه آینه را فراهم می کند و یک سطح بازتابنده دارد که در یک انتهای آن اعمال می شود. تیغه از موادی مانند چوب یا پلاستیک ساخته شده است که نیازی به استریل شدن ندارد. از این وسیله برای معاینه دندان استفاده می شود که به صورت مجزا مخصوص هر بیمار تهیه می شود.
آینه های یکبار مصرف دندانپزشکی “دکتروست” (Dr.West) دوام بسیار بالایی دارند و در رنگهای متنوع اعم از قرمز، آبی، صورتی، بنفش، نارنجی و … تولید می شوند که وسعت دیدی به صورت غیر مستقیم؛ برای پزشک فراهم آورده است. همینطور به سبب وجود انحنا در قسمت انتهایی دسته و نزدیک به آینه؛ سهولت دید پزشک و چرخش آسان در دهان را فراهم می کند.
تلفن تماسرخواست قیمت وپیش فاکتور درکمترین زمان توسط وات ساپ 09038888236
66735026 66734960
www.shazco.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهدی سیافی، از ۱۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ روز پیش به روز شده.

مهدی سیافی
مهدی سیافی
آگهی: آینه یکبار مصرف دندانپزشکی
مهدی سیافی