برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بدلیجات

بازار بدلیجات تهران

بازار بدليجات تهران

بورس بدلیجات تهران کجاست؟
بازار بدلیجات تهران با نامهای بازار بدلیجات مفید، بازار بدلیجات سلطانی و بازار بدلیجات منصوری در منتهی الیه بازار تهران بین خیابان امام خمینی و ناصر خسرو واقع شده است. گروه زیوران واردکننده و فروشنده عمده بدلیجات سعی کرده است با رفع نواقص مربوط به خرید از بازار بدلیجات تهران، قدمی نو در زمینه عرضه بدلیجات و کسب رضایت مشتریان عمده بدلیجات بردارد.
بورس بدلیجات تهران بسیار بزرگ بوده و مشتری باید با دید کافی نسبت به کیفیت اجناس خرید خود را انجام دهد. گروه زیوران بر خلاف بازار بدلجیات تهران، اصل را بر مشتری مداری قرار داده و اجناس با کیفیت آبکاری بالا ارائه می دهد. زیوران مشتریان خود را همراهان زیوران می داند و به هیچ عنوان برای سود بیشتر، بدلیجات کم کیفیت خرید و عرضه نمی کند.
بازار بدلیجات تهران دارای مغازه های فروش عمده بدلیجات بوده که درصدی از فاکتور خرید مشتری را به عنوان تخفیف کم می کند. حال در این میان برخی از اجناس شناخته شده ارزان تر و برخی دیگر گران تر محاسبه می شود، اما بر خلاف این روال در بازار بدلیجات تهران گروه زیوران با محاسبه ی حداقل حاشیه ی سود بروی تمامی اجناس، سعی در برخورد صادقانه با مشتری دارد. حتی مشتریان وفادار ما، شاهد شکسته شدن قیمت ها در تخفیف های مناسبتی و همچنین خرید های جدید ما هستند.
بورس بدلیجات تهران در بازار با سلیقه به اصطلاح بازاری مغازه داران آن، اغلب اجناس محدود و معمول در هر مغازه ارایه می کند. به طوری که یک مشتری برای خرید کامل اجناس مورد نیازخود، مجبور است در بک فزآیتد بسیار وقت گیر ، از تعداد بسیار زیادی مغازه خرید کند. به همین دلیل گروه زیوران با اشراف به این موضوع سعی کرده است، طیف وسیعی از بدلیجات به روز و متنوع را ارایه دهد به نحوی که به شهادت مشتریان ما، پنجاه درصد از مدلهای موجود ما در بازار بدلیجات تهران یافت نمی شود.
بازار بدلیجات تهران از نظر مکانی در محدوده طرح ترافیک واقع شده، در صورتی که دفتر پخش زیوران، در منطقه ی غرب تهران و محدوده ای کم ترافیک امکان استفاده از وسیله ی نقیله ی شخصی برای حمل خریدهای حجیم انجام شده را برای دوستان و همراهان خود فراهم آورده است، از طرفی دیگر به علت نزدیک بودن به مترو صادقیه امکان استفاده از وسیله ی نقیله ی عمومی نیز وجود دارد. مشتریان غیر تهرانی هم مسیر در دسترس و نزدیک ترمینالها و فرودگاه را خواهند داشت.
بازار بدلیجات تهران جز خرید حضوری امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری را ندارند اما زیوران با استفاده از عکس های اجناس خود که در شبکه های اجتماعی قرارداده، فروش اینترنتی و ارسال سفارش از طریق پست، تیپاکس، ترمینال و فرودگاه را برای مشتریان خود انجام می دهد.
با خرید از زیوران با توجه به دلایل ذکر شده ی بالا، در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید و حداکثر سود ممکن را در کسب و کار خود داشته باشید.
بدلیجات زیوران و عکس های آنها را در سایتهای زیوران مشاهده کنید:
‏www.zivaran.co
‏www.zivaran.com
www.zivaran.ir
راههای ارتباطی با ما
کانال تلگرام: telegram.me/zivaran11
اینستاگرام : instagram.com/zivaran11
‏ Instagram.com/zivaran1
فیسبوک facebook.com/zivaralat.zivaran
توئیتر twitter.com/zivaran1
تماس: ۰۲۱۴۴۰۵۱۶۲۰ -۰۹۱۲۸۹۵۵۳۴۵
‏telegram.me/zivaran
آدرس دفتر پخش : تهران، اتوبان ستاری، ابتدای بلوارفردوس شرق، پلاک۴۳۸(ساختمان پارسا)، واحد۱۲

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بدلیجات، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۸ ماه پیش به روز شده.

بدلیجات
بدلیجات
آگهی: بازار بدلیجات تهران
بدلیجات