برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
زیوران

بدلیجات عمده برنجی نیم ست طرح طاووس در زیوران

بدليجات عمده برنجي نيم ست طرح طاووس در زيوران

بدلیجات عمده برنجی فروش نیم ست های متنوع در زیوران

بدلیجات برنجی جلای خاصی همانند طلا دارد اما در نگهداری بدلیجات برنجی باید دقت زیادی کرد چرا که ماندگاری رنگ کمتری نسبت به بدلیجات استیل دارند. بدلیجات عمده برنجی گروه زیوران با طرح ها خاص، متنوع و به روزی که به فروش می رساند، باعث شده است که مشتریانی در سطح کشور برای این نوع از بدلیجات عمده داشته باشد. به هر صورت فروش بدلیجات عمده برنجی در فروشگاه بدلیجات عمده زیوران به صورت حرفه ای مشتری را به سوی خود جلب خواهد کرد.
یکی از پر طرفدارترین و زیباترین طرح های نیم ست بدلیجات برنجی در مجموعه ی زیوران نیم ست برنجی طرح طاووس می باشد. نیم ست این تکه از بدلیجات عمده برنجی با طراحی بسیار ظریف برای افراد خاص و خوش سلیقه قابل استفاده است. آویز گردنبند این نیم ست برنجی که به طرح طاووس معروف است از تکه های بسیارظریف گل برگ مانندی تشکیل شده که کنار هم قرار گرفتن این گل برگ ها میتواند المانی از پر طاووس را تداعی کند، این گل برگها در این بدلیجات برنجی به شکلی کنار قرار گرفته اند که در قسمت پایین به تدریج تعداد آنها کم شده و حالتی تیز به پایین آویز گردنبند برنجی بخشیده است تا هنگامی که در گردن و گوش قرار میگیرند بسیار زیباتر بنظر برسند.
قفل گوشواره ی این بدلیجات عمده برنجی قلابی بوده که بسیار راحت در گوش قرار می گیرد.
بدلیجات عمده برنجی زیوارن به صورت اینترنتی نیز قابل خریداری می باشد. بدلیجات عمده برنجی زیوران را از طریق سایت و شبکه های اجتماعی مشاهده کنید:
www.zivaran.com
www.zivaran.ir
راههای ارتباطی با ما
کانال تلگرام: telegram.me/zivaran11
اینستاگرام : zivaran11
تماس: ۰۲۱۴۴۰۵۱۶۲۰ -۰۹۱۲۸۹۵۵۳۴۵
‏telegram.me/zivaran
آدرس دفتر پخش : تهران، اتوبان ستاری، ابتدای بلوارفردوس شرق، پلاک۴۳۸(ساختمان پارسا)، واحد۱۲
کلمات کلیدی: بدلیجات برنجی ، بدلیجات عمده برنجی ، عمده بدلیجات برنجی ، فروش عمده بدلیجات برنجی ، فروش بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی عمده ، فروش عمده بدلیجات برنجی ، مدل بدلیجات برنجی ، خرید بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی فروش عمده ، خرید عمده بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی خرید عمده ، عمده فروشی بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی فروش عمده

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

زیوران، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۸ ماه پیش به روز شده.

زیوران
زیوران
آگهی: بدلیجات عمده برنجی نیم ست طرح طاووس در زیوران
زیوران