برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
الینور

اعطای نمایندگی برند الینور (پوشاک زنانه)

اعطاي نمايندگي برند الينور (پوشاك زنانه)

احتمالا شما هم تو شهر خودتون فروشگاه های پوشاکی رو میشناسین که آوازه کسب و کار سکه و پرسودشون به گوش همه رسیده.اما...اما...
رسیدن به درآمد های بالا،جا افتادن و داشتن یک فروشگاه باپاخور بالا،زمان و صبر زیادی میخواهد.... ما تو این مسیر کمک تون میکنیم که از اولین ماه شروع کار،به درآمد برسین.
شماره تماس:09192132398-02191304073

- شرایط کلی اعطای نمایندگی چیست؟
بعد از تایید صلاحیت شما،هزینه ای بابت حق تابلو از شما دریافت میشود،و جنس شما توسط ما تامین میگردد(به صورت نقدی). حداقل متراژ فروشگاه برای نمایندگی 50 متر میباشد.درآمد خالص شما بسته به شهر فعالیت و میزان سرمایه،بین 30 تا 300 میلیون درماه میباشد.

📍📍 - چرا نمایندگی بگیرم؟ چه مزیتی برای من داره؟
خیلی خلاصه اگه بخوایم بگیم،"شما سریعتر،راحت تر و بادردسر کمتر بین رقبای شهرتان معروف میشوید."
توضیح اینکه فروشگاه شما یک مسیر چندین و چند ساله یادگیری و تجربه کردن رو در کوتاه ترین زمان ممکن طی میکنه.سوالات و دردسرهایی ازین دست برای شما پیشاپیش حل شده است:
+ چه اجناسی بخرم که بیشترین فروش را داشته باشد؟
+ارزان ترین و باکیفیت ترین تولیدکننده هارو چگونه پیدا کنم؟
+ چگونه پاخور مغازه رو زیاد کنم؟
+چگونه بین اینهمه رقیب باتجربه و بزرگ،فروشگاه پرمخاطبی داشته باشم؟
ما به شما در تمامی این مراجل کمک میکنیم.


📍📍 درآمد از ماه اول شروع کار؟
قطعا همینطوره. برند الینور طبق قرارداد متعهده که بستر و هزینه افتتاحیه ای شلوغ و پرسروصدا رو متقبل بشه.یکی از تخصص های ما تبلیغات و بازاریابی حرفه ایه.فقط کافیه ویدئوی بالا رو که مربوط به افتتاحیه فروشگاه اخیرمون هست تماشا کنید. براحتی میشه فهمید بعد از افتتاحیه شعبه شما،تا چه میزان در شهر یا محله ی مدنظر،شناخته خواهید شد.
و در نهایت باید عرض کنیم که علاوه بر همه ی این صحبت ها،تمامی سفارش هایی که از شهرشما در پیج یا سایت ما ثبت شود،به شما ارجاع داده می شود.

📍📍شراکت در سفارش های پیج 400 هزارنفری؟
بله،تمامی سفارش هایی که از بین فالوور های قدیمی و جدید ما از بین همشهریان شما ثبت شوند،به شما ارجاع داده می شود.به بیان دیگه،ما مشتریهای قدیمی مان را با شما شریک میشویم.(بدون دریافت هزینه اضافی و یا درصد)

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

الینور، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ ماه پیش به روز شده.

الینور
الینور
آگهی: اعطای نمایندگی برند الینور (پوشاک زنانه)
الینور