برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
VAHIDMOMENI

تعمیر تلویزیون مجاز سیما

تعمير تلويزيون مجاز سيما

سیما سرویس مرکز مجاز و تخصصی در زمینه تعمیر تلویزیون می باشد. شرکت سیما سرویس چندین دهه به صورت تخصصی تعمیرات تلویزیون را انجام داده است. سیما سرویس با کادری مجرب آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیرات تلویزیون می باشد. تعمیر تلویزیون با قطعات اصلی و ضمانت کتبی انجام می شود. یکی از مزایای شرکت سیما سرویس خدمات تعمیر در منزل است. سیما سرویس برای تعمیر تلویزیون شما به محل و منزل شما مراجعه کرده و تعمیرات تلویزیون شما را انجام می دهد.

عیب های که در منزل قابل تعمیر هستند


تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

یکی از بیشترین خرابی های تلویزیون های ال ای دی خرابی در قسمت بک لایت تلویزیون می باشد. بک لایت در پشت صفحه تلویزیون قرار دارد و وظیفه تامین نور را دارد. اگر تصویر تلویزیون شما سیاه شده است و صدا همچنان پا برجا است به احتمال زیاد بک لایت تلویزیون شما خراب شده است.

تلویزیون دیر روشن می شود

این مشکل در اکثر موارد مربوط به تلویزیون های ال سی دی می باشد که چندین سال از عمر آنها می گذرد. در واقع فرسوده شدن قطعات برد پاور عامل به وجود آمدن این مشکل می باشد. در صورتی که تلویزیون شما با این مشکل مواجه شده است بهتر است که هرچه زودتر برای تعمیر تلویزیون خود اقدام کنید.

تلویزیون روشن نمی شود و فقط چراغ پاور چشمک می زند

در اکثر موارد این خرابی از مین برد تلویزیون می باشد. احتمال خرابی برد پاور نیز وجود دارد اما در اکثر مواقع خرابی مین برد باعث خاموش شدن تلویزیون و چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون می شود.

صدای تلویزیون قطع شده است

قطع شدن صدای تلویزیون در اکثر مواقع مربوط به قسمت آمپیلی فایر تلویزیون می باشد. خراب شدن آی سی صدای تلویزیون باعث قطع شدن صدای تلویزیون می شود. در تلویزیون های ال سی دی و یا تلویزیون های با عمر بالاتر 8 سال خرابی در اکثر مواقع از بلندگوی تلویزیون می باشد.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون در بیشتر مواقع مربوط به نوسان برق می باشد. نوسان برق باعث خرابی برد پاور تلویزیون می شود. بهتر است برای جلوگیری از این مشکل از محافظ برق مخصوص تلویزیون استفاده کنید.


یکی از مزایای دیگر شرکت سیما سرویس داشتن چندین شعبه در غرب ، شرق ، شمال ، جنوب تهران می باشد. به دلیل تعدد شعب در شهر تهران تعمیرات با سرعت بیشتری انجام می شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

VAHIDMOMENI، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

VAHIDMOMENI
  • تهران، خیابان ستارخان خیابان کاشانی پور مجتمع توحید واحد 85
  • 02147639
VAHIDMOMENI
آگهی: تعمیر تلویزیون مجاز سیما
VAHIDMOMENI