برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسابداران برتر

آموزش حسابداری اینترنتی

آموزش حسابداري اينترنتي

آموزش حسابداری اینترنتی
آموزش حسابداری اینترنتی، ابری، تحت وب | کاربرد رایانش ابری در حسابداری
آموزش حسابداری اینترنتی، ابری، تحت وب

امروزه اینترنت و تکنولوژی تحت وب زندگی بشر را تحت شعاع قرار داده و مشاغل مختلف که خود جزء زندگی بشر بوده نیز به مرور زمان تغییر می یابند و رفته رفته و به صورت روزافزون تمامی خدمات از طریق اینترنت و تکنولوژی های آن تغییر می یابد.

رشته حسابداری و خدمات آن نیز رفته رفته از حالت سنتی به صورت اینترنتی تغییر می نماید. مثلاً بانک ها به مرور زمان شعبات خود را کمتر می‌کند و از طریق اینترنت به مشتریان خود خدمات می‌دهند. سازمان‌های دولتی مثل تامین اجتماعی و اداره های مالیات خدمات خود را اینترنتی نموده شرکت‌ها هم در ارائه کالا و خدمات مشتریان از این تکنولوژی بهره می برند.

یکی از ابزارهای مهم حسابداری نرم افزارها هستند که با توجه به مزایای بسیار زیاد نرم افزار های تحت وب شرکت ها راغب هستند که حسابداری تحت ویندوز خود را به حسابداری تحت وب یا همان حسابداری اینترنتی (حسابداری ابری )تغییر دهند.

حسابداری اینترنتی این امکان را برای کارفرما و حسابدار فراهم می آورد که بدون محدودیت مکانی و زمانی از این نرم افزار استفاده نماید .
حسابداری اینترنتی، نیاز به هیچگونه تجهیزات سخت افزاری برای شبکه شدن ندارد و هر تعداد شبکه به صورت آنلاین می توانند عملیات حسابداری انجام دهند. مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور که از این سیستم به صورت شبکه یکپارچه استفاده می نمایند و بسیاری مزایای دیگر که در این دوره آنلاین به آن اشاره می‌شود.

این دوره به تمام کسانی که علاقه به پیشرفت در کار خود و کسب درآمد بیشتر دارند توصیه می‌شود.

مخاطبین دوره: مدیران مالی، حسابداران، حسابرسان، صاحبان مشاغل و کلیه علاقمندان به سیستم حسابداری نوین محتوای دوره: شناخت حسابداری ابری و اینترنتی، مزایای حسابداری اینترنتی، آینده حسابداری، نقش حسابداری اینترنتی با تولید، آموزش نرم افزار حسابداری اینترنتی و پاسخ به سوالات کاربردی
شماره واحد اموزش:02188202357

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسابداران برتر، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

حسابداران برتر
حسابداران برتر
آگهی: آموزش حسابداری اینترنتی
حسابداران برتر