برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروه آموزشی و پژوهشی تکتو

آموزش مهارت های نرم برای کارکنان ایرلاین ها

آموزش مهارت هاي نرم براي كاركنان ايرلاين ها

مهارتهای “نرم” کلید ایمنی آینده است. آموزش مهارت های غیر فنی برای پیشرفت کارکنان و ادغام مهارت های فنی با مهارت های نرم لازمه موفقیت کادر پروازی و کارمندان شرکت های هواپیمایی است.

مهارت های نرم
آموزش مهارت های نرم
فرقی نمی کند که با هواپیما پرواز می کنید ، در غرفه کنترل ترافیک هوایی نشسته اید یا به عنوان مکانیک هواپیما کار می کنید ، برای موفقیت در حمل و نقل هوایی به مهارت های خاصی نیاز دارید.

۱٫ مهارتهای ارتباطی در صنعت هوانوردی
مشاغل صنعت هوانوردی دارای ارتباط منظم با دیگران هستند. خواه کنترل کننده ترافیک هوایی باشید که با خلبانان ارتباط برقرار می کنید ، یا فردی که در منابع انسانی کار می کند یا برای یک شرکت هواپیمایی بازاریابی می کند ، باید بتوانید ایده ها را به وضوح بیان کرده و منتقل کنید. همچنین به مهارت های ارتباطی نوشتاری خوب نیاز دارید. بسته به ماهیت شغل ، می توانید ایمیل های تجاری ، یادداشت ها بنویسید و ارائه هایی داشته.



برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید
۲٫ مهارت تفکر انتقادی
توانایی حل مشکلات نیز در حمل و نقل هوایی بسیار مهم است. خلبانان هنگام کار با هواپیما با شرایط مختلفی روبرو می شوند. علاوه بر این ، مهندسان و مکانیک های هوانوردی هر از گاهی هنگام طراحی یا نگهداری هواپیما با مشکل مواجه می شوند. شما باید توانایی پیش بینی مشکلات و یافتن سریع راه حل های کارآمد را داشته باشید.

یادگیری مهارت های نرم
مهارت های نرم چیست
۳٫ مهارت روابط عمومی
خدمات خوب به مشتریان در حمل و نقل هوایی مهم است. برخی از بخشها مستقیماً با مشتریان کار می کنند. به عنوان مثال ، یک نماینده بلیط هواپیما رزرو می کند و کسانی که در خدمات مشتری کار می کنند هنگام سوار شدن و خروج از هواپیما به مسافران کمک می کنند. مهمانداران همچنین به مهارت های ارتباطی خوب نیاز دارند زیرا در هر پرواز با مسافران تعامل دارند.

۴٫ نگرش مثبت
چه در خدمات مشتری کار کنید و چه شغل فنی در حمل و نقل هوایی داشته باشید ، ممکن است مشکلاتی بوجود آید. به طور معمول ، کارفرمایان به دنبال افرادی هستند که نگرش مثبتی دارند. شرایط کار متفاوت است و نگرش مثبت به کار محیطی مولد ایجاد می کند. این امر باعث می شود یک روز کمتر استرس زا باشد و عیب یابی با ذهن روشن آسان تر است.

آموزش مهارت های نرم برای پرسنل
آموزش مهارت های نرم برای کارکنان
۵٫ کار گروهی
مهم این است که شما بازیکن تیم باشید. هنگام کار در حمل و نقل هوایی ، تلاش مشترکی لازم است تا همه چیز بدون مشکل اجرا شود. از حمل بار تا مهندسان ، همه باید با هم کار کنند.

۶٫ صداقت
صنعت هواپیمایی نمی تواند هزینه های خود را کاهش دهد ، به ویژه هنگامی که شامل تعمیر و نگهداری یک هواپیمای قدرتمند است. اگر به دنبال کار در حمل و نقل هوایی هستید ، به استانداردهای اخلاقی بالا احتیاج دارید. این شامل صادق بودن ، منصف بودن ، وفاداری به شرکت ، پیروی از قوانین و احترام به همکاران است.

۷٫ مهارت رهبری
چندین فرصت مدیریتی و نظارتی در حمل و نقل هوایی وجود دارد. این مشاغل به طور معمول نیاز به آموزش تخصصی دارند. اما حتی اگر مهارت و تجربه دارید ، برای برتری در این موقعیت ها به مهارت های رهبری نیاز دارید. نقش های نظارتی ممکن است شامل خلبانی باشد و همچنین برای کار در زمینه تضمین کیفیت یا مدیر فرودگاه یا مدیر تعمیر و نگهداری به مهارت های رهبری نیاز دارید.

۸٫ شناخت محدودیت های خود
برخی از شغل ها در صنعت هوانوردی نیاز به مجوزهای ویژه دارند. حتی اگر احساس می کنید می توانید یک شغل خاص را اداره کنید ، از محدودیت های قانونی آگاه باشید. این امر برای حفظ امنیت مسافران و رعایت مقررات صنعت هواپیمایی مهم است.

آموزش مهارت های نرم برای کارمندان
آموزش مهارت های نرم برای کارمندان در ایران
۹٫ قابلیت اتکا و قابلیت اطمینان
هواپیماها هر روز پرواز می کنند. بنابراین ، خطوط هوایی برای اطمینان از یک روز پربار و اطمینان از اینکه مسافران با خیال راحت و راحت به مقاصد خود می رسند ، به همکاری کارکنان نیاز دارند. بنابراین وقتی برای کار در صنعت هوانوردی انتخاب و استخدام می شوید، کارفرما تایید می کند که شما قابل اعتماد و قابل اعتماد هستید. آنها منابع را بررسی می کنند تا ببینند آیا این مهارت ها را دارید.

۱۰٫ اخلاق در کار
هوانوردی یک صنعت سریع است و جایی برای تنبلی وجود ندارد. به عنوان یک کارمند سخت کوش باید سازماندهی شده ، کارآمد باشید و باید مایل به ابتکار عمل باشید.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید
آموزش مذاکره تلفنی
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروه آموزشی و پژوهشی تکتو، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

گروه آموزشی و پژوهشی تکتو
گروه آموزشی و پژوهشی تکتو
آگهی: آموزش مهارت های نرم برای کارکنان ایرلاین ها
گروه آموزشی و پژوهشی تکتو