برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
جواهری

بسته آموزشی کودک شاد

بسته آموزشي كودك شاد

حاصل سال ها تلاش علاقه مندان متخصصان و روانشناسان بوده است . این مجموعه شامل انیمیشن های آموزشی در زمینه اصول رفتاری اخلاقی و اجتماعی سرگرمی برای خردسالان و کودکان که تماما به صورت شاد و موزیکال بوده که در تمامی این انیمیشن ها از تکنیک تکرار استفاده شده برای یادگیری بهتر کودکان در راستای ارتقاع سطح هوش و خلاقیت آنها که باعث میشود اطراف خود را بهتر و بیشتر بشناسند. به صورت خیلی ساده به والدین در آموختن به کودکان دلبند خود کمک می کند.

پکیج آموزشی کودک شاد

مشخصات پکیج آموزشی کودک شاد:

این پکیج آموزشی برای کودکان و همچنین والدین آموزش های مناسب دارد.

پکیج کودک شاد دارای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است.

پکیج آموزشی کودک شاد دارای ۴ عدد دی وی دی است.

این پکیج برای کودکان زیر ۵ سال مناسب است.

کودک شاد دارای ۴۰ ساعت آموزش است.

مجموعه کودک شاد حاصل سال ها تلاش علاقه مندان متخصصان و روانشناسان بوده است . این مجموعه شامل انیمیشن های آموزشی در زمینه اصول رفتاری اخلاقی و اجتماعی سرگرمی برای خردسالان و کودکان که تماما به صورت شاد و موزیکال بوده که در تمامی این انیمیشن ها از تکنیک تکرار استفاده شده برای یادگیری بهتر کودکان در راستای ارتقاع سطح هوش و خلاقیت آنها که باعث میشود اطراف خود را بهتر و بیشتر بشناسند. به صورت خیلی ساده به والدین در آموختن به کودکان دلبند خود کمک می کند.

دیهی‌است که هر پدر و مادری دوست دارد فرزندش (( بهترین )) باشد ، اما باید توجه داشت ، بهترین ، فقط یک نفر است و آنها نباید فرزندشان را به دلیل اینکه آن (( یک نفر )) نیست ، مورد اعتراض و فشار قرار دهند.
آیا اگر کودکی نتواند کاری را در حد (( بهترین )) انجام ددهد ، اصلا نباید به دنبال آن هم برود؟ بدون شک ، این طرز نگرش اشتباه است‌که‌، موفقیت را معادل (( بی عیب بودن )) و (( کمال )) بدانیم.

کودکانی که بتوانند بخندند ، شاد باشند و کنجکاوانه همه چیز را مورد بررسی و تعمیق قرار دهند ، در مقابل فشارهای آینده نیز بهتر از خود مقاومت و پایداری نشان خواهند داد.قیمت اصلی لوح150هزار تومان میباشد

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

جواهری، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

جواهری
جواهری
آگهی: بسته آموزشی کودک شاد
جواهری