برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آموزشگاه شیرینی

کلاس انواع نان های حجیم و اروپایی

كلاس انواع نان هاي حجيم و اروپايي

دوره نان حجیم و نیمه حجیم در آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی وانیل تهران برگزار می شود، این دوره که موضوعات آن ویژه بازار کار بوده و تمامی آیتمهای ارائه شده در آن تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای تهیه و تنظیم شده است به صورت حضوری برگزار می شود و در پایان دوره نیز به کارآموزان شرکت کننده دیپلم فنی حرفه‌ای ارائه خواهد شد. این دوره بطور کامل عملی بوده و متریال اولیه و ابزار از طرف آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی وانیل تهران تامین میشود. نان های حجیم و نیمه حجیم,نان های حجیم و فانتزی,نان های حجیم شیرین,نان های حجیم شده,نان های حجیم تهران,نان های حجیم جدید,آموزش نان های حجیم,دوره نان های حجیم

آکادمی آشپزی وانیل تهران این امکان را برای شما فراهم کرده است که در شهر تهران و کرج بتوانید به صورت حضوری در کلاسهای آموزش طبخ نان و طرز تهیه خمیر شرکت کنید و در صورتی که ساکن سایر مناطق هستید می توانید به صورت مجازی در این دوره شرکت نمایید.
دوره نان حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای در آموزشگاه آشپزی وانیل با ارائه مواد اولیه و ابزار و تجهیزات به کارآموزان ارائه میشود و افراد میتوانند بدون هیچ نگرانی نکات آموزشی دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم با مدرک بین المللی را یاد بگیرند و به صورت عملی آن را تمرین کنند.
کلاس انواع نان های حجیم و اروپایی شامل آیتمهایی ذیل می باشد:
گیسو
نان عصرانه
باگت
همبرگری
تست طلایی
نان های تغذیه ای و سلامتی بخش
کاکولی شهرکرد
کایزر خرما و بادام
نان نارگیلی
برگر کشمشی
نان مدرسه
تست آفتابگردان
نان های طعم دار
چاباتا زیتون
نان پیاز
نان های شیرین
دنیش
دونات
برلینر
مافین
اشنیکه دارچینی
کایزر شکلاتی
کروسان
شیرمال
گاتا گردویی
کیک اسفنجی
دوره نان حجیم و نیمه حجیم کاملا مطابق با نیازهای بازار کار ارائه می شود به طوری که علاقه مندان به این دوره پس از فراگیری مطالب ارائه شده به راحتی بتوانید در این زمینه مشغول به کار شوند.
در این دوره مباحثی مانند طرز تهیه خمیر نان روغنی، طرز تهیه خمیر نان تنوری محلی، طرز تهیه خمیر نان ساجی، طرز تهیه خمیر نان بدون خمیر مایع، طرز تهیه خمیر نان بربری، طرز تهیه نان لواش و نان های ساده ارائه خواهد شد.
دوره نان حجیم و نیمه حجیم با دیپلم فنی و حرفه ای با تدریس برترین اساتید برگزار میشود

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آموزشگاه شیرینی، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

آموزشگاه شیرینی
آموزشگاه شیرینی
آگهی: کلاس انواع نان های حجیم و اروپایی
آموزشگاه شیرینی