برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
وثوقی

عیب یابی منابع تغذیه سوئیچینگ

عيب يابي منابع تغذيه سوئيچينگ

وارد شدن به رشته تعمیر منابع تغذیه کار سختی نیست. تعمیر منابع تغذیه مانند دانش ساخت موشک نیست.
لازم نیست در این زمینه نابغه باشید. افرادی که در زمینه الکترونیک تجربه دارند می دانند که داشتن روش صحیح در عیب یابی و تعمیر منابع تغذیه ، کلید موفقیت دراز مدت در این رشته است.

ببینید ، اگر شما اطلاعات تئوری زیادی در زمینه منابع تغذیه داشته باشید اما تجربه عملی در زمینه تعمیرات نداشته باشید چه اتفاقی ممکن است بیافتد.
بله ، شما ممکن است به جای رفع مشکل باعث ایجاد مشکل بیشتر در منبع تغذیه شوید چونکه نمی دانید باید از کجا شروع کنید و کسی نیست که به صورت عملی شما را راهنمایی کند.
چیزی که مهم است ، این موضوع است که شما باید بدانید ، چطور باید تعمیر کنید نه اینکه فقط تئوری های منابع تغذیه سوئیچینگ را یاد بگیرید.
اگر می خواهید یک تعمیرکار خوب منابع تغذیه سوئیچینگ ( SMPS) شوید به این کتاب نیاز دارید که می تواند به شما کمک کند .
این جادو و سحر نیست . تنها چیزی که لازم دارید به کار بستن اطلاعات موجود در کتاب است.

می دانم تعمیرکاران زیادی برای تعمیر منابع تغذیه تلاش می کنند . ایمیل های زیادی دریافت کرده ام که اظهار داشته اند در زمان تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ (SMPS) با مشکلاتی مواجه شده ایم اما قادر به رفع آنها نیستیم و با همه تلاش هایی که کرده ایم و زمان های زیادی که صرف پیدا کردن مشکل کرده ایم اما در انتها شکست خورده و حتی نتوانسته ایم هزینه ای از مشتری دریافت کنیم .



اگر این رازها بسیار خوب هستند ، چرا من آنها را با دیگران به اشتراک می گذارم ؟

پس از سال ها ، تعمیرکاران زیادی را دیده ام که برای موفقیت در تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ تلاش می کنند اما سرانجام پس از شکست های مداوم تسلیم می شوند.
در واقع ، بیشتر افرادی که شروع به تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ می کنند ، در انتها با کناره گیری از این شغل کار خود را در زمینه دیگری ادامه می دهند چونکه به نتایج سریع و مطلوبی نرسیده اند.

آنها همه داستان هایی در مورد اینکه تعمیرکاران الکترونیک می توانند منابع تغذیه را تعمیر کرده و پول خوبی به دست بیاورند را می خوانند و تشویق می شوند تا وارد این رشته شده و آن را آزمایش کنند.
اما زمانی که در تعمیر SMPS شکست می خورند و پولی به دست نمی آورند ، ناامید می شوند.
این اتفاق به این دلیل می افتد که آنها روی اطلاعات اشتباهی متمرکز شده اند ، یعنی مطالعه بسیار زیاد تئوری های منابع تغذیه .

برای اینکه در تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ ( SMPS) موفق شوید باید اطلاعات درست و کاربردی را کسب کنید . شما قطعا این اطلاعات را می توانید از این کتاب به دست آورید .
پس از سال ها تجربه این موارد و همچنین دریافت صدها ایمیل از تعمیرکارانی که از من خواسته اند به آنها رازهای تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ را آموزش دهم باعث شد تا این کتاب را بنویسم .


برای اولین بار ، من همه روش هایی که در زمان تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ از آنها استفاده می کنم را برای عموم مردم افشا می کنم .

این اطلاعات هرگز برای افراد دیگری افشا نشده است. فقط بعضی از این رازها را در کتاب های دیگرم استفاده کرده ام . خواننده های کتاب های من به سرعت این روش ها را در تعمیر لوازم خود به کار بسته اند.
بیشتر تعمیرکاران الکترونیک نمی خواهند شما این رازها را بدانید. آنها ترجیح می دهند فقط به شما بگویند " این یا آن قطعه را تعویض کن " اما واقعا به شما نمی گویند که چطور می توانید قسمت های خراب دستگاه را تشخیص دهید و می خواهند همیشه در ابهام باشید.

و این موارد دلیل این شد که تصمیم بگیرم همه روش ها و استراتژی های تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ را در یک مجموعه آموزشی انفجاری جمع آوری کنم .

همین حالا تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ را شروع کنید.
این فرصت را از دست ندهید چون همه ی رازهای تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ را که به شدت حفاظت شده و پنهان شده اند را برای شما افشا خواهم کرد.


در این کتاب الکترونیکی PDF راهنمای تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ شما چه چیزی یاد می گیرید:

- دستورالعمل گام به گام و آسان ( 271 صفحه )
- یاد می گیرید منابع تغذیه سوئیچینگ چگونه کار می کنند (تکنولوژی Mosfet و منبع تغذیه سوئیچینگ ATX )
- یاد می گیرید نقشه ها ( Shematic) را بخوانید و با وظیفه هر بخش آشنا شوید.
- یاد می گیرید چطور مشکل را در قسمت SMPS تفکیک کنید تا با سرعت بیشتری ایراد را پیدا کنید.
- با فرکانس ها و ولتاژ های حیاتی و مهم در بیشتر بخش های SMPS آشنا می شوید که باعث می شود به آسانی عیب را تشخیص دهید.
- همراه با آموزش از تصاویر بیشماری استفاده شده ( حدود 246 عکس + نقشه ها ) که باعث می شود نیاز

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

وثوقی، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

وثوقی
وثوقی
آگهی: عیب یابی منابع تغذیه سوئیچینگ
وثوقی