برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
وثوقی

آزمایش قطعات الکترونیک

آزمايش قطعات الكترونيك

یک راهنمای ویژه در مورد نحوه آزمایش قطعات الکترونیک با سرعت و آسان تهیه کرده ام، می توانید جلوتر رفته و قطعات الکترونیک را زودتر از چیزی که فکر می کردید تعمیر کنید. این راهنمایی های شگفت انگیز بر خلاف چیزی است که در بیرون دیده اید، در واقع ، شبیه یک برنامه کار قدم به قدم برای راهنمایی در مورد نحوه آزمایش قطعات الکترونیک به آسانی ، ظرف چند دقیقه است ! واقعیت این است که اگر نحوه آزمایش قطعات الکترونیک را بدانید در واقع می توانید کار تعمیر دستگاه های الکترونیک را شروع کنید!



اگر کسی نباشد که در تمام مراحل کار تعمیر شما را راهنمایی کند ، آزمایش قطعات الکترونیک ممکن است بینهایت گیج کننده باشد . اگر شبیه به فردی مثل من هستید ، آخرین چیزی که باید در مورد آن نگران باشید جزئیات ریزی است که در زمان آزمایش قطعات الکترونیک با آن برخورد خواهید کرد. پس از اینکه این صفحه را خواندید ، می دانم که خوشحال خواهید شد چون سرانجام منبعی وجود دارد که هر مرحله را به صورت کامل توضیح می دهد.



آیا می دانید اولین قانون برای موفقیت در عیب یابی و تعمیر ، آشنایی با نحوه آزمایش دقیق قطعات الکترونیک است؟

بله ، اگر از روش مناسبی برای آزمایش قطعات الکترونیک استفاده نکنید ، می توانم تضمین دهم قادر به تعمیر و رفع مشکل دستگاه الکترونیک نخواهید بود. من در زمینه تعمیر دستگاه های الکترونیکی 25 سال است در حال کار هستم و دستگاه های الکترونیکی بسیاری را که توسط "تعمیرکاران ماهر" با عنوان "غیرقابل تعمیر" برچسب گذاری شده بودند را تعمیر کردم. دلیل اینکه می توانم دستگاه های الکترونیکی که "غیرقابل تعمیر" هستند را تعمیر کنم به این خاطر است که از روش های آزمایش دقیق قطعات الکترونیک استفاده می کنم.

متوجه شدم تعداد زیادی از تازه کارها یا حتی تعمیرکاران واجد صلاحیت در تشخیص خرابی اشتباه می کنند یا نمی دانند چطور قطعات الکترونیک را به صورت دقیق آزمایش کنند. اگر در زمان عیب یابی فقط یک قطعه خراب را "از دست دهید" ، قادر به تعمیر دستگاه معیوب نخواهید بود. زمان به هدر رفته و پولی نیز به دست نیاورده اید.
اگر به از دست دادن قطعات معیوب در زمان بررسی آنها ادامه دهید، پس دستگاه های زیادی توسط شما قابل تعمیر نخواهند بود. اگر دستگاه را بدون تعمیر به مشتری برگردانید و بگویید دستگاه غیر قابل تعمیر است ، مشتری اعتماد خود را به شما از دست خواهد داد. قسمت بد ماجرا این است که دستگاه مورد نظر ، توسط رقیبان شما تعمیر شود. شما باید بهتر از آنها باشید. و می توانید این کار را با کمک این کتاب الکترونیکی PDF انجام دهید!

www.etamir.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

وثوقی، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

وثوقی
وثوقی
آگهی: آزمایش قطعات الکترونیک
وثوقی