برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Faeze

برنامه ریزی کنکور

برنامه ريزي كنكور

سوالی ک برای اکثر داوطلبان کنکور سراسری مطرح میباشد لزوم داشتن مشاوره در زمان کنکور است.
نکته ی حائز اهمیت این است ک دوران کنکور دوران آزمون و خطا نبوده و شما زمان زیادی برای اجرای برنامه ریزی های احتمالی خود ندارید دراین صورت تنها وقت خود را ازدست داده و فرصت را برای پیشتازی رقیبان مهیا میکنید.
مهم ترین رکن برای انتخاب مشاور،انتخاب شخصی است ک در کنکور سراسری نتیجه ی خوبی گرفته باشد وبه تمامی نکات و حواشی ک ممکن است برای داوطلب پیش آید تسلط کافی داشته باشد.مگر ممکن است کسی ک خود در رشته و دانشگاه سطح پایین قبول شده بتواند به شما درزمینه مشاوره و برنامه ریزی کنکور کمک کند؟
یک برنامه ریزی خوب به شما کمک میکند تا بتوانید ارتباط درستی بین کارهای مدرسه وآزمون های آزمایشی برقرار کرده و اضطراب شمارا کاهش داده و دید مناسبی به شما نسب به ماه های پیش رو بدهد.
مشاور عالی باید توانایی تناسب بین درس های عمومی و اختصاصی ،تست های لازم برای هردرس و سرفصل برای رسیدن به تسلط کافی،اهمیت دروس و فصل هاطبق بودجه بندی و همچنین اصول درست برای مرور کردن درس ها را بداند.
و به عنوان آخرین نکته باید خاطر نشان کرد ک نیاز به برنامه ریزی صرفا محدود به سال آخرنبوده بلکه حضور مشاور در سه سال پایانی به علت گرفتن نمرات عالی در امتحانات و تاثیر معدل بر کنکور همچنین تسلط به مطالب جهت حضور قوی تر در کنکور سراسری الزامی میباشد.
-ارائه ی برنامه توسط دانشجوی پزشکی روزانه
-معرفی بهترین منابع مطالعاتی
-ارائه برنامه به صورت غیر حضوری از طریق واتساپ و تلگرام
-برنامه ریزی به صورت روزانه یا هفتگی
-کمک به تحلیل آزمون های آزمایشی فرد و تقویت نقاط مثبت و برطرف کردن نقاط ضعف داوطلب براساس نتایج آزمون
-پیگیری تلفنی با داوطلب
-آموزش تست زنی و بالا بردن سرعت مطالعه
آیدی تلگرام@fshafiei

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Faeze، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

عبارات کلیدی:
Faeze
Faeze
آگهی: برنامه ریزی کنکور
Faeze